|
|
کدخبر: ۱۵۵۶۲۵

رقم قرارداد من موجود است

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: این همه که روی اعداد و ارقام بازیکنان تمرکز می شود روی طلب های ما تمرکز نمی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشخبرگزاری تسنیم، محمد قاضی پس از پایان تمرین امروز چهارشنبه استقلال در خصوص دیدار روز جمعه مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: جمعه یکی از بازی های مهم استقلال است که امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و ۳ امتیاز ر اکسب کنیم امیدوارم اتفاقات هفته آخر به سود ما باشد تا در نهایت قهرمان شویم.

وی افزود: ما همه تلاش خودمان را در زمین انجام می دهیم و امیدمان به خدا است. از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم و هنوز بخشی از مبالغ قراردادهای بازیکنان پرداخت نشده است. با این وجود در انتهای فصل دوست داریم که هواداران استقلا ل را خوشحال کنیم.

وی در خصوص انتشار رقم قراردادهای بازیکنان پرسپولیس و اینکه ممکن است برای استقلال نیز این اتفاق بیفتد، گفت: رقم قرارداد من موجود است و بحثی برای فاش شدن آن ندارم. اما به این نیز بپردازند که پول های ما چه می شود. من ۳۶۰ میلیون تومان از پرسپولیس و مبلغی نیز از ذوب آهن اصفهان طلب دارم و توافق شده بود که این پول ها را دریافت کنم اما جوابی تاکنون به من داده نشده است.

قاضی در ادامه افزود: این همه در مورد اعداد ارقام قرارداد بازیکنان صحبت و تمرکز می شود بهتر که درباره پول های ما نیز تمرکز کنند. در تلویزیون مدام شاهد هستیم که صحبت هایی از پولهای میلیاردی بازیکنان می شود. اما از خبرنگاران می خواهیم در مورد طلب هایمان نیز بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد ما در این فصل مشخص است سال گذشته برای بازیکنان سقف قرارداد گذاشتند که همه مجبور شدند این موضوع را دور بزنند امیدوارم مسئولان به طلب های ما رسیدگی کنند تا بتوانیم پول های خود را دریافت کنیم. خیلی از دوستان می گویند ما پولهای میلیاردی می گیریم امابه این نمی پردازند که خیلی از مشاغل وجود دارد که پول های زیادی دریافت می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار