|
|
کدخبر: ۱۵۵۹۸۵

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان و کادر فنی آمده اند قرارداد بستند و حقوق خود را می خواهند و این مدیر بوده که این قرارداد ها را بسته، بازیکنان و کادر فنی مقصر نیستند.

افشین پیروانی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: مشکل پرسپولیس به خاطر مدیران قبلی است که به علت عدم آشنایی با ورزش فوتبال و قراردادهای بازیکنان، آمدند و قراردادهای نجومی را با بازیکنان بستند و این مشکلات هم اکنون برای پرسپولیس به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: بازیکنان و کادر فنی آمده اند قرارداد بستنند و حقوق خود را می خواهند و این مدیر بوده که این قرارداد ها را بسته، بازیکنان و کادر فنی مقصر نیستند.

وی ادامه داد: باشگاهی که اعلام کردند نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد، این زخمی است که برای پرسپولیس به وجود آمده و در ۴ ماه آینده مشکل ساز می شود، در حال حاضر خیلی مشکلات برای پرسپولیس به وجود نیامده، مشکلاتی که برای پرسپولیس به وجود می آید، ۶۰۰ هزار دلار پول عجمان برای خلعتبری و پول خوزه مانوئل را که نداده اند و شکایت خارجی که چند روز دیگر می آید.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: مشکلات خارجی پرسپولیس را کسی نمی تواند جواب بدهد، به همین خاطر وزارت ورزش نه بودجه ای دارد و نه توانایی آن را دارد که به یکباره بدهی مدیر که آمده قراردادهای نجومی را بسته، تقبل کند.

وی تصریح کرد: در این میان چند نوع قرارداد است و من به عنوان یک پیشکسوت و یک طرفدار پرسپولیس نمی دانم کدامیک از این نوع قرارداد ها صحت دارد، وی در جلسه ای که ۲۷ اسفند در وزارت ورزش در خدمت دکتر خادم بوده ایم، بحثی که معاون حقوقی سازمان اعلام کرد ۷۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان باشگاه پرسپولیس بدهی دارد.

در حال حاضر کسی نیست که این پول را بپردازد و کسی هم این بدهی را تقبل نمی کند. باید یک فردی که عاشق باشد بیاید و این بدهی را نقد بپرازد و ۳۰ میلیارد هم برای سال آینده هزینه کند.

وی ادامه داد: بخاطر همین مشکلات باید مدیری بیاید که فوتبالی و کاربلد باشد، مدیر قبلی که آمده بود کارهای خوبی را انجام داده، من منتقد این مدیر نیستم، اما می گویند در زمان مدیریت وی پرسپولیس نزدیک به ۴۲ میلیارد تومان بدهی به وجود آورده است.

هرچقدر هم این مدیر خوب کار کرده باشد، با این بدهی سرپوشی می گذارد بر روی کارهای خوبی که انجام داده است، تقاضای من این است که تا قبل از فصل جدید نقل و انتقالات فوتبال مدیران پیگیر مشکلات پرسپولیس باشند تا مشکلات پرسپولیس هموار شود.

وی ادامه داد: در نهایت آرزوی هواداران این بود که پرسپولیس روز به روز بهتر شود و مطمئن باشید که اگر این مشکلات مالی در کنار پرسپولیس باشد، در سال آینده اتفاقات برتری برای این باشگاه خواهد افتاد.

وی اذعان کرد: متاسفانه از گذشته اختلاف بین پیشکسوتان پرسپولیس بوده، اختلاف بیشتر از جایی دیگر بوده است، یعنی پیشکسوتان، مدیران و بازیکنان پرسپولیس اجازه داده اند هرکسی راجع به آن ها اظهارنظر بکند، به همین خاطر است که هم اکنون هم این کار را انجام می دهند، من فکر می کنم مشکل از خود مجموعه پرسپولیس است که اجازه می دهد دیگران در مسائلشان ورود کنند و این یک معضل است.

پیروانی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس همچنان شانس قهرمانی را دارد و پرسپولیس بعد از سال ها با نباختن در آزادی و مجموعه کادر فنی و بازیکنان خوب می توانست در بازی روز جمعه برنده باشد، ای کاش بازیکنان با ارقامی می آمدند که هم اکنون هرکسی می توانست جوابگو باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار