|
|
کدخبر: ۱۵۶۰۱۵

یک چهارم نهایی لیگ اروپا

خبرگزاری تسنیم: با صعود قهرمانان فصل گذشته سری A و پرتغال و ۲ نماینده از اسپانیا پرونده مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بسته شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا شب گذشته(پنج شنبه) با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید که در پایان آنها تیم های یوونتوس ایتالیا، بنفیکای پرتغال، والنسیا و سویای اسپانیا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها را کسب کردند.

در شهر تورین، تیم فوتبال یوونتوس موفق شد لیون فرانسه را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و در مجموع ۲ دیدار با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسیده و صعود کند. آندره آ پیرلو در دقیقه ۴ و ساموئل اوموتیتی، بازیکن لیون که در دقیقه ۶۸ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، برای یوونتوس گلزنی کردند و تنها گل لیون را هم جیمی برایان در دقیقه ۱۸ زد.

در لیسبون تیم بنفیکا میهمان خود آلکمار هلند را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و در مجموع ۲ دیدار با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و صعود کرد. رودریگو هر ۲ گل این بازی را در دقایق ۳۹ و ۷۱ به ثمر رساند.

سویا هم یکی دیگر از تیم های صعودکننده به مرحله نیمه نهایی بود. این تیم اسپانیایی در خانه خود موفق شد پورتو، قهرمان فصل گذشته پرتغال را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد و با جبران شکست یک بر صفر بازی رفت، در مجموع با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد و در جمع ۴ تیم برتر رقابت ها قرار گرفت.

ویتولو در دقیقه ۲۶، کارلوس باکا ۲ بار در دقایق ۲۹ و ۶۶ و کوین گامیرو در دقیقه ۷۹ گل های سویا را به ثمر رساندند و تنها گل میهمان پرتغالی را ریکاردو کوارشما در دقیقه ۹۰ زد. ضمن اینکه کوکه، بازیکن سویا در دقیقه ۵۴ از زمین بازی اخراج شد.

بزرگ ترین پیروزی دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا اما به نام والنسیا ثبت شد که با نتیجه ۵ بر صفر از سد بازل سوئیس گذشت و با جبران شکست ۳ بر صفر بازی رفت در مجموع با پیروزی ۵ بر ۳ توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

در این بازی که پس از تساوی ۳ بر ۳ در وقت های معمول به وقت های اضافه کشیده شد، فرانسیسکو آلکاسر در دقایق ۳۸ و ۷۰ و ۱۱۳، ادواردو وارگاس در دقایق ۴۲ و خوان بارنت در دقیقه ۱۱۸ گلزنی کردند، ضمن اینکه مارسلو دیاز در دقیقه ۱۰۰ و گاستون سائورو در دقیقه ۱۰۵ از ترکیب بازل اخراج شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار