|
|
کدخبر: ۱۵۶۰۸۳

خبرگزاری تسنیم: یک نشریه اسپانیایی از تشدید مصدومیت ستاره پرتغالی رئال مادرید و نرسیدن او به بازی فینال جام حذفی اسپانیا خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، نشریه مارکای اسپانیای اعلام کرد آسیب دیدگی کریستیانو رونالدو از ناحیه همسترینگ پای چپ از آنچه که تصور می شد شدیدتر بوده است و او به احتمال قریب به یقین بازی چهارشنبه هفته آینده کهکشانی ها مقابل بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا را از دست خواهد داد.

مارکا با استناد به گزارش کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید، نوشته است که مدت خانه نشینی رونالدو که ۲ بازی اخیر رئال مادرید در لالیگا(برابر رئال سوسیه داد) و در لیگ قهرمانان اروپا(برابر بورسیا دورتموند) را به دلیل همین مصدومیت از دست داد، مشخص نیست اما احتمال اینکه او در بازی رفت تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد، زیاد است.

بر طبق این گزارش رونالدو بازی بعدی تیمش در لالیگا برابر آلمریا را از دست خواهد داد و احتمال حضورش در فینال جام حذفی اسپانیا هم چیزی در حدود صفر است.

رونالدو در بازی رفت تیمش و بورسیا دورتموند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه همسترینگ آسیب دید و در دقیقه ۸۰ میدان را ترک کرد. تشدید این مصدومیت در روز دوشنبه هفته گذشته، ۵ دقیقه پس از شروع تمرینات، او را از بازی برگشت هم محروم کرد و زنگ خطر را برای کهکشانی ها به صدا درآورد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار