|
|
کدخبر: ۱۵۶۲۶۳

بازیکنان ۳۰ درصد پول گرفته اند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه راه آهن سورینت تاکید کرد که این تیم مقابل ذوب آهن جوانمردانه و پاک بازی کرده است.

صادق رئیسی کیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد عملکرد راه آهن سورینت در فصل سیزدهم لیگ برتر گفت: در این فصل از نظر تاکتیکی بهتر شدیم و در بحثبازیکن سازی هم نمود پیدا کردیم. در این فصل بازیکنانی مانند علیپور، علیزاده و زمانی را به لیگ برتر معرفی کردیم، قدرتی پور هم دروازه بانی بود که مقابل ذوب آهن بازی کرد. همه این بازیکنانی که نام بردم زیر ۲۱ سال سن داشتند.

وی ادامه داد: با تمام سختی هایی که از نظر مالی داشتیم و حواشی که برای ما به وجود آمد توانستیم تمام این مشکلات را به آزمون و فرصتی برای خودمان تبدیل کنیم. وقتی این شرایط را در کنار هم می گذاریم می بینیم فصل موفقی را پشت سر گذاشتیم. توانستیم ایده هایی را که برای ثبات مربی و آکادمی داشتیم عملی کنیم و این مسئله از همه چیز مهم تر است.

مدیرعامل باشگاه راه آهن سورینت در خصوص بازی این تیم و ذوب آهن در هفته پایانی لیگ برتر که با شکست راه آهن و ماندن ذوب آهن در لیگ برتر همراه شد، اظهار داشت: حساسیت بازی برای ذوب آهن و تیم های که خطر سقوط را احساس می کردند زیاد بود و همین مسائل باعثبه وجود آمدن حواشی و احتمالاتی می شود ولی این احتمالات نباید به قضاوت تبدیل شود.

رئیسی کیا تصریح کرد: اصفهانی بودن ابراهیم زاده و ذوب آهن می تواند شائبه برانگیز باشد اما مگر می شود مربی اخلاق مداری مانند ابراهیم زاده بی اخلاقی کند؟ مگر می شود در لیگ برتر و در انظار مردم و خبرنگاران تخلف کرد؟ مطرح شدن چنین حواشی اصلاٌ درست نیست. ما جوانمردانه، پاک و با تمام قوا مقابل ذوب آهن بازی کردیم و حتی در دقیقه ۹۲ هم موقعیت مسلم گلزنی داشتیم.

وی در واکنش به این مسئله که برخی ها می گویند ابراهیم زاده از عمد به دروازه بان اول راه آهن و چند بازیکن این تیم استراحت داده، تاکید کرد: فلاح زاده،، عظیمی و برزای دچار آسیب دیدگی بودند و نمی توانستند برای راه آهن بازی کنند، نمی دانم چرا تلقی دیگری از این موضوع دارند. ذوب آهن مقابل ما انگیزه داشت چون این بازی برای آنها مثل مرگ و زندگی بود.

رئیسی کیا در مورد آخرین وضعیت مالکیت این باشگاه گفت: خبر جدیدی نیست و مذاکرات در حال انجام شدن است. هر کدام از چند شرکتی که در حال مذاکره هستند شرایط را قبول کنند و چک هایشان آماده باشد می توانند سهام دار راه آهن سورینت شوند. تا زمانی که چیزی به صورت رسمی مشخص نشود حرفی نمی زنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد ندارد لیست قراردادها و پرداخت های بازیکنان راه آهن را منتشر کند، اظهار داشت: من در فضای احساسی تصمیم نمی گیرم. افشای مفاد قرارداد بازیکنان با باشگاه قانونی نیست و فقط در شرایطی می شود این کار را انجام داد که از خود بازیکن تعهد گرفت. اول فصل چگونگی پرداخت پول به بازیکنان راه آهن را اعلام کردم و گفتم مثلاً مقداری از پرداخت های ما با توجه به جایگاه تیم در جدول خواهد بود یا حدود ۲۰ درصد از قراردادها بستگی به نمره ای دارد که مربی به بازیکن می دهد.

وی ادامه داد: فکر می کنم لزومی ندارد لیست قراردادهای بازیکنان راه آهن را منتشر کنم ولی به زودی جدول مقایسه هزینه های فصل پیش و این فصل را از طریق سایت باشگاه منتشر می کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه آهن سورینت در پایان گفت وگو با تسنیم، عنوان کرد: از همه دوستانی که در این بی پولی بدون هیچ توقعی تلاش کردند تشکر می کنم. کارمندان باشگاه ۳ ماه است حقوق نگرفته اند، بازیکنان و اعضای کادر فنی ۳۰ درصد پول گرفته اند ولی هیچ وقت پشت باشگاه را خالی نکردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار