|
|
کدخبر: ۱۵۶۳۸۸

کاپیتان تیم والیبال بانوان متین ورامین ایران گفت: برای بدست آوردن رتبه ای بهتر از دوره پیش به مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا می رویم.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرنوش شیخی پیش از حضور در مسابقات باشگاه های زنان آسیا اظهار کرد: آمادگی بسیارخوبی برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای زنان آسیا داریم و تا کنون هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. در دوره های پیش بهترین عنوان را گیتی پسند(عنوان ششمی) در این رقابت ها به دست آورده بود و این بار می خواهیم که عنوان پنجمی را به دست آوریم و گوشه چشمی هم به رتبه چهارمی این مسابقات داریم هر چند رسیدن به این عنوان کار چندان آسانی نیست.

وی افزود: در این رقابت ها تیم های قدرتمندی همچون تایلند و ژاپن حضور دارند و کار ما مقابل آن ها آسان نیست اما با توجه به انصراف ترکمنستان به جمع هشت تیم راه پیدا کرده ایم و سعی داریم در زمان باقی مانده هم با آنالیز حریف های های خود بازی خوبی را مقابل آن ها به نمایش بگذاریم. البته انصراف ترکمنستان به ضرر ما تمام شد چون بازی مقابل این تیم دیدارتدارکاتی خوبی برایمان محسوب می شد.

شیخی گفت: در حال حاضر ۱۲ بازیکن اعزامی به این رقابت ها مشخص شده اند و تمام هم تیمی هایم انگیزه بسیار بالایی برای نتیجه گرفتن در مسابقات پیش رو دارند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار