|
|
کدخبر: ۱۵۶۴۲۸

افتخار می کنم به پرسپولیس بروم

مهاجم تیم فوتبال راه آهن گفت: از اینکه نتوانستم مقابل ذوب آهن به علت مصدومیت بازی کنم، ناراحت شدم.

علیرضا عظیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص شکست راه آهن مقابل ذوب آهن و عدم حضور او در این دیدار اظهار داشت: پس از دیدار مقابل پرسپولیس همسترینگ پای من کمی دچار کشیدگی شد و پزشک تیم ترجیح داد در دیدار مقابل ذوب آهن به میدان نروم زیرا امکان داشت اتفاقات دیگری رقم بخورد.

وی در مورد اینکه آیا از عدم حضورش در این بازی ناراحت شد، یادآور شد: من از اینکه مصدوم شده بودم ناراحت بودم. دوست داشتم بازی کنم اما مصدومیت این اجازه را به من نمی داد.

مهاجم راه آهن در مورد اینکه پس از عدم حضور او فلاح زاده و برزای در دیدار مقابل ذوب آهن صحبت هایی در مورد غیبت آنها مطرح شده بود، تاکید کرد: فلاح زاده یک روز مانده به بازی در تمرینات دچار مصدومیت شد و برزای هم مصدوم بود. پزشک تیم تشخیص داد که ما بازی نکنیم زیرا امکان داشت مصدومیت مان تشدید شود.

عظیمی در مورد اینکه توانسته دو گل در لیگ برتر به ثمر برساند و آن دو گل هم به پرسپولیس زده، امکان دارد که سرخ پوشان او را جذب کنند، تصریح کرد:(با خنده) به هر حال افتخار می کنم که به پرسپولیس بروم. اما با راه آهن قرارداد دارم.

وی در مورد اینکه احتمال این وجود دارد که باشگاه واگذار شود و قراردادها فسخ می شود، تاکید کرد: اگر باشگاه واگذار شود برای بار سوم است که چنین اتفاقی رخ می دهد. در دو بار گذشته هم باشگاه با تمام قراردادها واگذار شد. به این ترتیب قراردادهای ما پابرجا خواهد ماند.

عظیمی در مورد شرایطش در راه آهن یادآور شد: امسال بر عکس سال گذشته شرایط خیلی دشواری داشتیم، شرایط مان نه بیرون و نه در زمین به نفع ما نبود. سال سختی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط بهتر شود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار