|
|
کدخبر: ۱۵۶۴۳۱

هافبک اتلتیکو مادرید معتقد است که چلسی مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیاگو در خصوص دیدار تیمش مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: چلسی تیم بسیار خوبی است و سرمربی بسیار خوبی هم دارد. آنها قهرمانی های زیادی کسب کرده اند. چلسی در فینال های زیادی بازی کرده و به قهرمانی رسیده است. کار سختی خواهیم داشت اما ما باید به فینال برسیم. می خواهیم که تمام بازیکنان را برای این مسابقه در اختیار داشته باشیم و من امیدوارم کورتوئیس بتواند بازی کند اما اگر نتواند آرانزوبیا درون دروازه خواهد ایستاد و کارش را عالی انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: اکنون با آرامش به بازی با بارسلونا فکر می کنیم. در مسابقه بزرگی به میدان رفتیم؛ مسابقه ای که همه ما منتظرش بودیم. از تله ها گریختیم و به هدفمان رسیدیم. مثل یک تیم بزرگ به نظر رسیدیم. بارسا را حذف کردیم و به نیمه نهایی صعود کردیم.

هافبک اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: آینده من مشخص شده است و پایان فصل هم مثل امسال خواهد بود. درست در حال حاضر این حداقل همان چیزی است که به آن فکر می کردم زیرا چیزهای زیادی هست که از آن لذت ببریم. در حال حاضر واقعا مهم نیست که مقابل صدرنشین لیگ به میدان بروید یا تیمی که برای نجات از سقوط می جنگد. ما می دانیم برای اینکه تیم قدرتمندی شویم، باید چه کاری انجام دهیم. من ختافه را دوست دارم و دوستانی در این تیم دارم اما نمی توانیم به تیمی که می خواهیم مقابلش به میدان برویم، فکر کنیم، باید فقط به پیروزی بیندیشیم.

وی اضافه کرد: چلسی مدعی قهرمانی است و نظری ندارم که در دیگر دیدار نیمه نهایی چه اتفاقی خواهد افتاد. مسابقه بزرگی خواهیم داشت؛ از آن مسابقاتی که دوست داریم در تلویزیون تماشا کنیم. قرعه ما به تیم بسیار قدرتمندی افتاد که جام های زیادی کسب کرده، پیش از این زیاد در فینال حاضر شده و سرمربی بسیار بزرگی دارد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار