|
|
کدخبر: ۱۵۶۴۷۰

هواداران حق دارند ناراحت باشند

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: در این شرایط مسئله عدم حضور بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا برای ما معضلی شده است.

محمد فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد اینکه آیا سپاهان بازی بدون حضور بازیکنان ملی پوش خود در دو دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرده است، گفت: در این مورد امروز نظر نهایی خود را اعلام می کنیم باید مسئولان باشگاه در این مورد تصمیم گیری کنند.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی پنجم لیگ قهرمانان آسیا تکلیف بسیاری از گروه ها مشخص می شود و آیا بهتر نبود که تا آن موقع به باشگاه ها اجازه بدهند با بازیکنان کامل به مصاف حریفان بروند، خاطرنشان کرد: البته در گروه ما رقابت تا روز آخر ادمه دارد بدون شک ما به حضور تمام بازیکنانمان در دو بازی آخر نیاز داریم.

فرامرزی در خصوص اینکه در صورت موافقت با جدایی بازیکنان برای رفتن به اردوی تیم ملی این تیم دچار مشکل نمی شود، تصریح کرد: در فصلی که مشکلات زیادی داشتیم اگر بخواهیم ۶-۷ بازیکن اصلی را به تیم ملی بدهیم وضعیت سخت می شود. این مسئله نیز معضلی برای ما شده است.

وی در مورد شعار هواداران در پایان بازی مقابل نفت تهران علیه زلاتکو کرانچار، عنوان کرد: هواداران حق دارند ناراحت باشند آنها در این شرایط نمی توانند راضی باشند. هوادار وقتی می بیند سپاهان اینقدر خوب فوتبال بازی می کند جایگاه بالاتری از تیمش می خواهد. هرچند که نتیجه امسال سپاهان برای تیم خوب نبود. به هواداران به دلیل ناراحتی حق می دهیم اما هواداران هم باید واقعیت این فصل را در نظر بگیرند و منطقی تصمیم بگیرند.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه آیا برای فصل مذاکره ای با زلاتکو کرانچار انجام شده است، خاطرنشان کرد: این مسئله در چارچوب وظایف من نیست و باید از مدیران باشگاه سوال کنید.

وی در پایان در مورد اینکه آیا تغییرات پی در پی مدیر باعثشد سپاهان نتیجه نگیرد، گفت: فکر نمی کنم تغییرات مدیریتی خیلی در این مسئله نقش داشته باشد. مصدومیت بیش از حد بازیکنان تأثیر گذار سپاهان بیشترین نقش را داشت.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار