|
|
کدخبر: ۱۵۶۴۷۴

خبرگزاری تسنیم: سرمربی شیلیایی منچسترسیتی گفت این فرصت را داشته که هدایت قرمزپوشان مرسی ساید را بر عهده بگیرد اما خودش آن را رد کرده است و حالا هم از این تصمیم پشیمان نیست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مانوئل پیگرینی ۴ سال پیش پس از اینکه از رئال مادرید اخراج شد از سوی سران باشگاه لیورپول پیشنهادی برای هدایت قرمزپوشان مرسی ساید داشت اما آن را نپذیرفت. او یکی از گزینه های اصلی لیورپول برای جانشینی رافائل بنیتس بود و حاضر به انجام این کار نشد تا لیورپولی ها روی هاجسون را به عنوان سرمربی خود استخدام کنند.

پیگرینی با رد پیشنهاد لیورپولی ها در اسپانیا ماند تا هدایت مالاگا را بر عهده بگیرد. این مربی شیلیایی با تیم مالاگا نتایجی قابل قبولی گرفت و توانست این تیم را به لیگ قهرمانان اروپا برساند، موفقیتی که سران من سیتی را برای عقد قرارداد با او ترغیب کرد.

مربی آبی پوشان شهر منچستر در آستانه مصاف تیمش با لیورپول در آنفیلد گفت: بعد از اتمام کارم در رئال مادرید، مذاکراتی با لیورپول داشتم اما به نتیجه نرسید. حالا اما حسرت از دست رفتن آن فرصت را نمی خورم، چون الان فرصت مربیگری منچسترسیتی را دارم. آن اتفاق مربوط به گذشته است، نه آینده.

پیگرینی در ادامه درباره بازی فردا شب(یکشنبه) تیمش و لیورپول که در آستانه بیست وپنجمین سالگرد حادثه هیلزبورو است، اظهار داشت: روزی احساسی خواهد بود اما تیمی این بازی را خواهد برد که ذهن بازیکنانش آرام و از هرگونه دغدغه ای خالی باشد. انگیزه دادن به بازیکنان در بازی های بزرگ کار آسانی است اما مدیریت اضطراب و استرس آنها کاری مهم است. این بازی برای تمام بازیکان بسیار مهم است.

منچسترسیتی در شرایطی به خانه لیورپول می رود که با بازی کمتر نسبت به این تیم، در فاصله ۴ امتیازی آن در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار