|
|
کدخبر: ۱۵۶۸۶۲

هفته سی و سوم لالیگا

خبرگزاری تسنیم: در شبی که بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل گرانادا تن به شکست داد، رئال مادرید با غلبه بر آلمریا به مکان دوم جدول رده بندی لالیگا صعود کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا شب گذشته(شنبه) و بامداد امروز(یکشنبه) با انجام ۴ دیدار پیگیری شد. در یکی از این بازی ها تیم فوتبال گرانادا در دیداری خانگی به مصاف بارسلونا رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر بر میهمان خود غلبه کند. تنها گل این بازی را یاسین براهیمی در دقیقه ۱۶ برای گرانادا به ثمر رساند.

کاتالان ها با این شکست ۷۸ امتیازی باقی ماندند و به رده سوم جدول لالیگا سقوط کردند. گرانادا هم با پیروزی برابر آبی واناری پوشان ۳۷ امتیازی شد و به مکان سیزدهم جدول ۲۰ تیمی این رقابت ها صعود کرد.

بامداد امروز(یکشنبه) هم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با نتیجه ۴ بر صفر بر آلمریا غلبه کرد. برای سفیدپوشان مادریدی در این بازی آنخل دی ماریا(۲۸)، گرثبیل(۵۳)، ایسکو(۵۶) و آلوارو موراتا(۸۵) گلزنی کردند تا شاگردان کارلو آنچلوتی ۷۹ امتیازی شوند و با وجود تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکومادرید صدرنشین به دلیل عملکرد ضعیف در بازی رودرروی ۲ تیم در مکان دوم قرار گرفت.

در سایر دیدارهای برگزارشده شب گذشته هم نتایج به این ترتیب رقم خورد:

سلتاویگو ۲ - رئال سوسیه داد ۲

ویارئال یک - لوانته صفر

هفته سی و سوم لالیگا عصر امروز و امشب با انجام دیدارهایی به شرح زیر پیگیری می شود:

رئال بتیس - سویا
والنسیا - الچه
ختافه - اتلتیکومادرید
اسپانیول - رایو وایکانو

پرونده این هفته از رقابت های لالیگا بامداد سه شنبه با انجام دیدار اتلتیک بیلبائو - مالاگا بسته می شود.

در جدول رده بندی این رقابت ها اتلتیکومادرید با ۷۹ امتیاز(تفاضل گل ۴۸ +) صدرنشین است و تیم های رئال مادرید ۷۹ امتیاز(تفاضل گل ۶۲ +) و بارسلونا با ۷۸ امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار