|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۱

بعد از اولین وقفه لیگ برتر در فصل جاری، غلامرضا عنایتی در کنار ایمان مبعلی، بیشترین پاس گل را ارسال کرده است.

به گزارشامیدبه نقل از گل؛ این هفته میلاد فخرالدینی مدافع راست تراکتورسازی بازی درخشانی را مقابل راه آهن تهران ارائه کرد و با ارسال هایش از جناح راست، زمینه ساز گل های سرخ پوشان تبریز شد. جدول گل سازان لیگ برتر را در زیر ملاحظه خواهید کرد. با این توضیح که مطابق با نحوه محاسبه پاس گل در لیگ های معتبر، گرفتن پنالتی منجر به گل نیز به عنوان پاس گل محاسبه می شود.
۴ پاس گل:
غلامرضا عنایتی(صبای قم) و ایمان مبعلی(استقلال خوزستان)
۳ پاس گل:
پیام صادقیان(پرسپولیس) خسرو حیدری و جواد نکونام(استقلال) احسان حاج صفی(سپاهان) عادل کلاه کج(استقلال خوزستان) حسین ابراهیمی(نفت) ایمان موسوی(گسترش فولاد) لوسیانو پریرا، بختیار رحمانی و اسماعیل شریفات(فولاد خوزستان) و کریم انصاری فرد(تراکتورسازی)
۲ پاس گل:
علی کریمی و میلاد فخرالدینی(تراکتورسازی) روح الله سیف اللهی و مسعود حسن زاده(داماش) مهدی رجب زاده، محسن مسلمان و قاسم حدادی فر(ذوب آهن) وحید اسماعیل بیگی(مس کرمان) میلاد میداودی و محمد معاوی(استقلال خوزستان) محسن یوسفی و مازیار زارع(ملوان) سامان نریمان جهان و مهرداد بایرامی(گسترش فولاد) محمد نزهتی و وحید امیری(نفت تهران) ایوب کلانتری و سروش رفیعی(فولاد خوزستان) مجید هوتن(صبا) مقداد قباخلو(سایپا) محمد حیدری و محمد انصاری(فجرسپاسی) علی حمودی(سپاهان) و اکبر صادقی(صبا)

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار