|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۶۹

بازیکن نبودم برای تشویق تیمم به شهر دیگر نمی رفتم

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در لیگ برتر به حقمان رسیدیم و توانستیم با حمایت هواداران قهرمان شویم.

امید خالدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شرایط فولاد خوزستان و قهرمانی این تیم در لیگ برتر صحبت های زیر را انجام داد.

فارس: در مورد قهرمانی فولاد صحبت می کنی؟

خدا را شکر به حقمان رسیدیم و دل مردم را شاد کردیم. چیزی که در توانمان بود در معرض نمایش گذاشتیم. واقعا محبت مردم را فراموش نمی کنیم. شما دیدید در لیگ امسال تیم مدعی استقلال پنجم شد و پرسپولیس که شانس کمتری داشت به مقام دومی رسید. همچنین سپاهان با قرار گرفتن در رده چهارم از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باز ماند و همه اینها نشان می دهد لیگ امسال چقدر مشکل بود.

فارس: قبول داری هواداران حسابی برای فولاد سنگ تمام گذاشتند؟

واقعا همین طور است. عده ای از هواداران با هزینه شخصی خودشان به تبریز آمدند و واقعا وقتی دیدند آنها برای حمایت از این تیم چنین کاری انجام دادند انگیزه ام ۱۰ برابر شد. هواداران به ما گفتند حتما قهرمان شوید و واقعا فکر نمی کردم آنها اینقدر از ما حمایت کنند و حتی در سفر به شهرستان دیگر نیز همراه تیم باشند.

فارس: تشویق هواداران پس از شکست مقابل استقلال نیز در روحیه شما بسیار تأثیر داشت.

همین طور است، واقعا در فوتبال ایران چنین چیزی را ندیده بودم. تنها در بازی های بارسلونا و رئال تشویق هواداران بعد از قبول شکست را دیده بودم. از این حرکت هواداران شوکه شدیم و روحیه ما دو چندان شد. باور کنید خود من اگر فوتبالیست نبودم هیچ وقت برای حمایت از تیمم به شهر دیگری نمی رفتم اما هواداران ما به قدری محبت دارند که با هزینه شخصی به اهواز آمدند، هتل گرفتند و چیزی حدود ۷۰۰ - ۸۰۰ هزار تومان از جیب شان هزینه کردند.

فارس: چقدر احتمال می دهی فولاد خوزستان بتواند در فصل بعد نیز چنین عملکردی داشته باشد؟

فوتبال حساب و کتاب ندارد. ما در سال آینده نیز تمام هدفمان کسب مقام قهرمانی است. قرارداد بازیکنان ما به شکلی است که فقط یکی دو نفر قراردادشان تمام می شود و سایر نفرات با باشگاه قرارداد دارند. مطمئن باشید باشگاه همان یکی دو نفر را حفظ می کند تا سال بعد نیز در مسابقات با قدرت حاضر شویم.

فارس: آیا سال بعد در فولاد می مانی؟

یک سال دیگر قرارداد دارم و اصلا به جدا شدن فکر نمی کنم. البته پیشنهادات دیگری از سایر باشگاه ها به من شده اما فولاد را از بچگی دوست داشتم حتی از پایتخت نیز پیشنهاد دارم.

فارس: فکر می کنی بتوانید از گروهتان به مرحله بعد صعود کنید؟

صعود ما تقریبا قطعی شده و تمام تلاشمان برای اول شدن است تا در مرحله بعد بازی راحت تری در پیش داشته باشیم.

فارس: از الجیش چقدر شناخت داری؟

در دیدار رفت مقابل این تیم به تساوی رسیدیم. الجیش یکی از تیم های خوب گروه ما است که در کنار ما توانسته از دو رقیب دیگر جدا شود و هم امتیاز ما در صدر جدول قرار دارد. امیدوارم در این دیدار هواداران به ورزشگاه بیایند تا با کسب پیروزی مقابل این تیم هم صعودمان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شود و هم جشن قهرمانی کنار هواداران در ورزشگاه برگزار کنیم.

فارس: امکان دارد برخی از بازیکنان ملی پوش شما در دو دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا در کنار شما نباشند.

خدا را شکر تیم ما آنقدر بازیکن دارد که هر فردی مصدوم می شود جایگزینان خوبی برای او در تیم حضور دارند. ما به معنای واقعی دو تیم داریم و بین بازیکنان اصلی و ذخیره تفاوت چندانی نیست. حسن جعفری، ساسان انصاری، ایوب کلانتری و… همه بازیکنان بسیار خوبی هستند که خیال کادر فنی و هواداران را راحت می کنند.

فارس: و صحبت پایانی.

باز هم از هواداران خوب فولاد خوزستان تشکر می کنم. امیدوارم در دیدار مقابل الجیش آنها را در ورزشگاه ببینیم و با حمایتی که از ما می کنند در این دیدار به پیروزی برسیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار