|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۷۱

گاهی اوقات توجیه کردن شکست خیلی دشوار است

خبرگزاری تسنیم: هافبک بازیساز بارسلونا شکست این تیم در خانه گرانادا را همانند گامی رو به عقب توصیف کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته(شنبه) در هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود، گرانادا شد. آبی و اناری پوشان که چهارشنبه شب با شکست مقابل اتلتیکومادرید از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند با قبول شکست مقابل گرانادا نه تنها پنجمین شکست فصل خود را تجربه کردند بلکه به مکان سوم جدول لالیگا هم تنزل یافتند.

آندرس اینیستا، هافبک ملی پوش بارسلونا در پی شکست این تیم در خانه گرانادا در جمع خبرنگاران گفت: ما روی گلی که در این بازی دریافت کردیم مرتکب اشتباه شدیم و همین به ما ضربه زد. گاهی اوقات توجیه کردن شکست خیلی دشوار است ولی باید بگویم که ما در این بازی تمام تلاش مان را کردیم تا دروازه گرانادا را باز کنیم اما نتیجه نداد.

وی در ادامه افزود: در حالی که تنها چند هفته به پایان رقابت های لالیگای اسپانیا فصل جاری باقی مانده است از دست دادن امتیازات این بازی گامی رو به عقب برای بارسا بود.

هافبک ۲۹ ساله کاتالان ها تصریح کرد: حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا چیز دیگری است و هدف ما در لالیگا نیز چیزی کاملاً متفاوت است. تیم هایی همانند گرانادا برای بقا در لالیگا می جنگند اما شکست مقابل این تیم جریمه خیلی سنگینی برای ما بود. ما باید این بازی را با برد پشت سر می گذاشتیم اما موفق به این کار نشدیم.

بارسلونا در حال حاضر با ۷۸ امتیاز پس از تیم های اتلتیکومادرید و رئال مادرید در مکان سوم جدول رده بندی لالیگا جای دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار