|
|
کدخبر: ۱۵۷۲۰۸

جوان ها آینده فوتبال مان هستند، باشگاه ها به آنها اعتماد کنند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: برای صعود به جام جهانی کار سختی در میانمار خواهیم داشت و برای آماده شدن باید بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم.

علی دوستی مهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری اردوی جدید تیم فوتبال جوانان عنوان کرد: اردوی ما از ۲۵ تا ۳۰ فروردین ماه در کمپ تیم های ملی برگزار خواهد شد و فدراسیون نیز در حال رایزنی است تا بتوانیم بازی تدارکاتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شرایط بازیکنان جوانان برای حضور در اردو مناسب است، افزود: در تیم های پایه مهمترین مسئله برای آماده سازی بازی تدارکاتی و اردو است. این بازی های تدارکاتی هستند که حرف اول و آخر را می زنند و تیم جوانان نیز برای اینکه شرایط بهتری پیدا کند باید بازی های تدارکاتی خوبی داشته باشد.

دوستی مهر در خصوص بازیکنانی که به اردوی جدید دعوت شده اند، اظهار داشت: در لیست خود ۶۰ بازیکن داریم که به فراخور زمان از آنها دعوت می کنیم. در اردوی جدید نیز بازیکنانی که تاکنون درگیر لیگ بوده اند را خواهیم داشت و تیم مان تقریباً تکمیل می شود. بازیکنانی چون امیرحسین کریمی، محمد پوررحمت الله، علی قلی زاده، ماهان رحمانی، سعید آقایی، عزت اللهی و… که تا الان درگیر بازی های لیگ بودند از این اردو به ما اضافه خواهند شد تا تیم مان تکمیل شود.

«از بین بازیکنان جوان لیگ بازیکنی بود که مدنظرتان قرار بگیرد تا به تیم جوانان دعوت شود؟» سرمربی تیم جوانان در پاسخ به این سؤال گفت: به جزء بازیکنانی که در لیست خودمان هستند بازیکن جوان دیگری در لیگ بازی نکرد که مدنظر ما قرار بگیرد. همه بازیکنان جوانی که در لیگ امسال بازی کردند، قبلاً در اردوها بوده اند یا عضو تیم جوانان هستند. بازیکنانی نظیر امیرحسین کریمی و عزت اللهی که در جام جهانی نوجوانان در امارات درخشیدند، در ادامه جزو بازیکنان تاثیر گذار تیم شان شدند و اکنون در تیم جوانان نیز خواهند بود.

دوستی مهر با بیان اینکه انتظار داریم بازیکنانی که در تیم جوانان هستند فرصت بیشتری برای بازی در تیم های لیگ برتری پیدا کنند، خاطرنشان کرد: باشگاه ها و مربیان ما باید به بازیکنان جوان اعتماد کنند و به این موضوع آگاه باشند که این جوان ها آینده فوتبال ما هستند. هر چقدر این بازیکنان جوان در تیم های لیگ برتری بیشتر بازی کنند به سود فوتبال ما خواهد بود.

سرمربی تیم جوانان ادامه داد: بازیکنان جوان سرمایه ای برای آینده هستند و اگر باشگاه ها اکنون به آنها اعتماد کنند سودش را در آینده خواهند دید. بازیکنان جوان هر چقدر بیشتر میدان ببینند به سود فوتبال ما خواهد بود.

دوستی مهر در خصوص شرایط تیم فوتبال جوانان برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی جوانان به تسنیم گفت: کارمان بسیار سخت است. بازی در میانمار شرایط دشواری دارد و در این مسابقات با تیم های مطرحی روبه رو شویم که هر کدام بالای ۴۰ تا ۵۰ بازی تدارکاتی انجام داده اند. حتی اگر یک روز را از دست بدهیم کارمان خیلی سخت می شود و باید با برگزاری بازی های تدارکاتی و چند اردوی خوب خارجی شرایط بهتری پیدا کنیم.

سرمربی تیم جوانان در پاسخ به این سؤال که چند درصد به تیمش شانس می دهد که به مسابقات جام جهانی راه پیدا کنند، گفت: تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا به این مهم دست پیدا کنیم. ما در این چند وقت به تمام استان های کشور رفته این تا استعدادیابی کنیم و امیدواریم بتوانیم با تلاش شبانه روزی در جام جهانی حضور داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار