|
|
کدخبر: ۱۵۸۳۴۸

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درمورد در اختیار قرار دادن بازیکنان به تیم ملی اظهارنظر نمی کنم زیرا صحبتها گفته شده و نیازی به صحبت کردن من نیست.

فرامرزی، سرپرست باشگا ه فولاد سپاهان اصفهان در خصوص در اختیار قرار دادن بازیکن به تیم ملی در آستانه دیدار های آسیایی بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: در مورد قضیه دادن بازیکن به تیم ملی باید اعلام کنم هیچ گونه حرفی برای گفتن ندارم و حداقل اجازه دهید امروز در این مورد مصاحبه ای انجام ندهم.

وی درادامه افزود: آقایان روزهای گذشته در مورد بحثتیم ملی مصاحبه های زیادی انجام داده اند ولی من بهتر است راجع به تیم ملی صحبت نکنم، زیرا نیازی نیست و حداقل زمان مصاحبه را به روز دیگر واگذار کنید.

فرامرزی، در مورد اینکه بازیکن به تیم ملی می دهید یا نه؟! تصریح کرد: باز هم نمی توانم
در این مورد اظهار نظر کنم فقط این نکته را متذکر شوم جام باشگاه های آسیا هم تضمین کننده اعتبار فوتبالی ما است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص بازی آخر لیگ برتر گفت: بازی با نفت محک خوبی برای بازیکنان ما بود روحیه بازیکنان را برای مقابله با السد افزایش داره و بازیکنان با ارائه یک بازی خوب مقابل نفت به صعود از مرحله گروهی امیدوار شدند و تا حدی به مرز خود باوری رسیدند.

وی با اشاره به پنجمین بازی سپاهان در لیگ قهرمانی آسیا گفت: ما در مقابل السد بازی می کنیم و به لحاظ فنی شرایط ما خوب است بازیکنان و کادر فنی با همدلی بوجود آمده آماده برد در این بازی هستند و صعود ما از مرحله گروهی به برد در این دیدار بستگی دارد زیرا فواصل امتیازی تیم پایین جدول و با تیم صدر فقط دو امتیاز است و این هفته تقریبا تکلیف مشخص می شود.

فرامرزی در پایان خاطر نشان کرد: پیروزی در بازی فردا حکم صعود تیم را امضا می کند و ما با برد در این بازی به صعود امیدوار می شویم و به طور قطع با همدلی بوجود آمده ما بین بازیکنان و کادر فنی و برد در این دو دیدار شاهد صعود تیم سپاهان به دور بعدی رقابت ها خواهیم بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار