|
|
کدخبر: ۱۵۸۳۸۷

سرمربی اودینزه پس از آنکه تیمش مقابل یوونتوس شکست خورد تاکید کرد جبران کردن گل مقابل بهترین تیم کالچو بسیار سخت است.

به گزارشخبرگزاری فارس، اودینزه در دیدار هفته سی و سوم خود با نتیجه دو بر صفر مقابل یوونتوس شکست خورد.

در این دیدار سباستین جیووینکو ۱۶ و فرناندو یورنته ۲۶ برای یوونتوس گلزنی کردند تا تیمشان را به امتیاز ۸۷ رسانده و یک گام دیگر به اسکودتو نزدیک کنند. اودینزه هم با ۳۸ امتیاز در رده چهاردهم ایستاده است.

فرانچسکو گوییدولین در مورد این دیدار گفت: عملکرد تیمم را دوست داشتم. آنها مقابل تیم بزرگ یوونتوس خوب بازی کردند. اشتباه های کوچکی داشتیم که روی همان ها گل خوردیم. در هر حال باید به تیمی که قدرت بیشتری دارد احترام بگذاریم. شاید می توانستیم در طول بازی تعداد حمله های بیشتری روی دروازه حریف داشته باشیم اما تمامی شاگردانم در طول ۹۰ دقیقه دویدند و تا پایان تلاش کردند. ضربه ای را هم به تیر دروازه کوبیدیم که با بدشانسی وارد دروازه نشد. متاسفانه وقتی شما گل نخست را مقابل تیمی مانند یوونتوس دریافت می کنید، جبران کار برای شما بسیار سخت می شود. آنها توپ را به کنترل خود در می آورند و سعی می کنند روی ضد حمله ها به شما آسیب بزنند.

گوییدولین عنوان کرد: نمی توانم بگویم از نمایش بازیکنانم ناراضی هستم. شروع خوبی داشتیم و به هیچ وجه نمی خواستیم عقب بیفتیم اما گل نخست، تمام بازی را در اختیار یوونتوس قرار داد. نباید فراموش کنیم که ما مقابل بهترین تیم کالچو شکست خوردیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار