|
|
کدخبر: ۱۵۹۳۱۱

خوشحالم از السد انتقام گرفتیم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعتقاد دارد برتری مقابل السد شانس صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را افزایش داده است.

جواهیر سوکای در خصوص برتری پرگل سپاهان مقابل السد قطر به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: در بازی با السد خیلی خوب بازی کرده و از شانس های گلزنی مان هم استفاده کردیم تا با نتیجه ای عالی تیم السد را شکست دهیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در ادامه افزود: با برتری پرگل مقابل السد به صدر جدول رفتیم و شانس مان برای صعود خیلی خیلی زیاد شد. خوشحالم که علاوه بر صدرنشینی موفق شدیم انتقام بازی رفت را از السد بگیریم و آن باخت را جبران کنیم.

سوکای همچنین تاکید کرد: تساوی الهلال و الاهلی هم واقعاً به سود ما تمام شد و حالا یکی از مدعیان اصلی صعود از گروه مان هستیم که امیدوارم به آن دست پیدا کنیم.

وی با ابراز خرسندی از گلزنی اش در دیدار مقابل السد قطر گفت: خوشحالم که دومین گلم را در لیگ قهرمانان این فصل مقابل السد به ثمر رساندم و از این بابت هم خیلی خوشحالم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در پایان تصریح کرد: با پیروزی مقابل السد شخصاً به امتیاز گرفتن از الهلال خیلی امیدوارم و فکر می کنم ما حتماً در عربستان هم از الهلال امتیاز می گیریم و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود خواهیم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار