|
|
کدخبر: ۱۵۹۳۴۸

لیبروی تیم والیبال متین ورامین گفت: همه ۱۲ نفر بازیکن ورامین وظایف خود را به خوبی انجام دادند و در بازی با چین واقعا بازی تیمی خیلی خوبی از متین ورامین دیدیم.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، احسن الله شیرکوند پس از صعود تیم متین ورامین به فینال قهرمانی باشگاه های آسیا اظهار کرد: فکر نمی کردم بتوانیم ۳ بر صفر چینی ها را در نیمه نهایی شکست دهیم. از آنجایی که در بازی دیروز مصدوم داده بودیم و فیاضی قدری آسیب دیده بود، معروف هم حال خوبی نداشت. همچنین شرایط کلی تیم هم به خاطر بحثغذایی دچار مشکل شده بود. تیم هم با چند بازیکن بزرگ خارجی آمده بود تا کاپ قهرمانی را در این دوره از مسابقات بدست آورد.

وی افزود: سه بازیکن تیم ملی و دو بازیکن خارجی در ترکیب بایک موتور چین بازی می کردند. آن ها واقعا شکل قهرمانی داشتند. ما هم آمده بودیم که پیروز شویم. واقعا ۱۲ نفره به استقبال چینی ها رفتیم و خدارا شکر توانستیم پیروز شویم. این پیروزی را به مردم ایران و مردم ورامین شرکت کاراسازه متین تقدیم می کنم. امیدوارم بتوانیم فردا هم یک بازی خوب انجام دهیم.

شیرکوند خاطرنشان کرد: اینقدر آنالیز تیم ما خوب بود که فکر می کنم، چینی ها چیز جدیدی برای نمایش نداشتند. همچنین بازیکنان خیلی خوب اجرا کردند. اجرای خوب آن ها بود که موجب شد چین بازی را واگذار کند. همه ۱۲ نفر بازیکن ورامین وظایف خود را به خوبی انجام دادند. در بازی با چین واقعا بازی تیمی خیلی خوبی از متین ورامین دیدیم.

لیبروی تیم متین ایران درباره بازی فینال با الریان قطر گفت: قطری ها تیم بسیار خوبی هستند. در این مسابقات به ما ثابت شد که اگر هر تیمی را دست کم بگیریم ممکن است ضربه بخوریم. مثل بازی با چین تایپه که حریف را دست کم گرفتیم و ضربه خوردیم. اما اگر تیم ما بازی خودش را انجام دهد و با انگیزه باشد. با این بازی که انجام دادیم و برنامه های کادر فنی را درست پیاده کنیم می توانیم قهرمان شویم.

شیرکوند در پایان گفت: فقط از مردم خواهش می کنم که دعا کنند که حداقل دست پر به کشور بازگردیم. من پیش از این هشت دوره در جام باشگاه های آسیا بازی کردم. فکر می کنم این دوره از نظر تعداد تیم ها و کیفیت بازی ها نیسبت به گذشته بهتر بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار