|
|
کدخبر: ۱۶۰۱۵۳

استقلال در این فصل ناکام نبود

خبرگزاری تسنیم: مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که آبی پوشان در این فصل ناکام نبوده اند.

مهدی پاشازاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد ناکامی استقلال در این فصل فوتبال ایران و حذفش از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باید دلایل اینکه استقلال در لیگ پنجم شد و از مسابقات لیگ قهرمانان کنار رفت، مشخص شود، هرچند من معتقد نیستم که استقلال در این فصل ناکام بوده است. استقلال در روز آخر قهرمانی لیگ را از دست داد که نمی شود اسمش را ناکامی گذاشت، ضمن اینکه ابتدای فصل به جمع ۴ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد. در جام حذفی هم در بازی قبل از فینال حذف شد که این هم نتیجه بدی نبود.

وی ادامه داد: استقلال در بازی های این فصل لیگ قهرمانان آسیا بدشانسی آورد. اگر در همان بازی اول داور به نفع استقلال پنالتی می گرفت همه چیز عوض می شد، هر چند تمام این اتفاقات از زیبایی های فوتبال است. مسائل تیم ملی و جنگ اعصاب های آن هم در کار ستقلال تاثیر داشت و باعثشد این تیم شرایط همیشگی را نداشته باشد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد دیگر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فولاد سال خوبی را پشت سر می گذارد و امیدوارم تا پایان لیگ قهرمانان آسیا هم به این صورت ادامه دهد. فکر می کنم حضور فولاد در جمع ۴ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا موفقیت خوبی برای این تیم باشد. سپاهان هم تیم باتجربه ای است که می داند شرایطش چگونه است.

پاشازاده تصریح کرد: تراکتورسازی می توانست از گروهش صعود کند اما در ۲ بازی بدشانسی آورد و برخی از بازیکنان این تیم هم کم تجربه بودند. البته بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی از لحاظ فنی با هم یکدست نبودند. امیدوارم فصل آینده برای تراکتورسازی بهتر باشد و اختلافات هم کمتر شود.

وی درباره برگزاری اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی فوتبال ایران با ۱۰ بازیکن گفت: این اتفاق هم به فوتبال ما می خورد! چطور می شود با ۱۰ بازیکن اردو برگزار کرد؟ فدراسیون نمی توانست بازی های نمایندگان ایران را در لیگ قهرمانان آسیا پیش بینی کند؟ از چند ماه پیش می شد برنامه ریزی کرد که چطور این اردو را برگزار کنیم ولی یاد گرفتیم روز قبل از هر برنامه تازه به فکر برنامه ریزی باشیم. فوتبال مان هم مثل «چِک» کشیدن مان است که یک روز پیش از موعد چک یادمان می افتد، پول نداریم!

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار