|
|
کدخبر: ۱۶۰۱۶۹

باید ابتدا با کواچ قرارداد ۴ ماهه می بستند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین تیم والیبال پیکان گفت: نحوه عقد قراردادهای فدراسیون والیبال با مربیان خارجی ما تا به حال اشتباه بوده است.

علیرضا معمری در مورد قهرمانی تیم والیبال متین ورامین در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمگفت: به اعضای تیم متین ورامین تبریک می گویم. آنها قهرمان ایران بودند و انتظار هم می رفت که قهرمان آسیا شوند. تیم های ایرانی همواره در ۱۰ سال گذشته قهرمان آسیا بوده اند.

سرمربی پیشین تیم پیکان در مورد تداخل اردوهای تیم ملی با مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان اظهار داشت: من هم به همراه تیم پیکان در اولین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان حاضر بودم ولی اگر در این مورد تصمیم گیرنده بودم، اولویت را به تیم ملی می دادم چون در این چند سال تمام فراز و نشیب ها را تحمل کرده ایم تا تیم ملی به جایگاه فعلی برسد. حالا اما جایگاه تیم ملی در خطر است. من چون خودم در مسابقات جام باشگاه های جهان حاضر بوده ام با اطمینان می گویم که این مسابقات نه از لحاظ دید عمومی و نه از جهت رنکینگ جهانی، ارزش بازی های ملی را ندارد.

معمری در مورد حضور اسلوبودان کواچ در رأس تیم ملی والیبال ایران خاطر نشان کرد: ما هیچ اطلاعاتی در مورد این مربی جوان نداریم ولی با این حال باید همه امکانات مورد نیاز او را فراهم کنیم تا بهانه دستش ندهیم. کواچ مثل یک هندوانه در بسته است. فدراسیون باید ابتدا با او قراردادی ۴ ماهه می بست و بعد از آن در صورت رضایت طرفین، قرارداد او را تمدید می کرد. کواچ هدایت یکی از بهترین تیم های جهان را به عهده گرفته است.

معمری ادامه داد: نحوه قراردادهای فدراسیون والیبال با مربیان خارجی ما تا به حال غلط بوده است. قرارداد فدراسیون با زوران گاییچ که یکی از بزرگ ترین مربیان دنیا بود به خاطر مسائل مالی طوری بسته شد که او به عنوان تیم دومش به ایران نگاه می کرد و در وقت های پرت و تلف شده به ایران می‎آمد. دیدید که تیم ملی با او نتیجه نگرفت. ولاسکو هم که در بدترین زمان ممکن و در حالی که تیم ملی باید برای حضور در المپیک آماده می شد از ایران رفت. من مطمئنم اگر این قطع همکاری از طرف ایران بود، او پای ما را به فدراسیون جهانی برای شکایت باز می کرد. او طبق قرارداش باید یک سال دیگر در ایران می ماند. ولی حالا با همه این شرایط باید به کواچ کمک کرد تا او با تیم ملی نتیجه بگیرد و نشان دهد چند مَرده حلاج است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار