|
|
کدخبر: ۱۶۰۳۶۷

مسابقات تنیس فیوچرز؛

با برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات فیوچرز تنیسورهای صعود کننده به مرحله فینال بازی ها مشخص می شوند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: با پایان چهارمین روز از جدول اصلی رقابت های بین المللی فیوچرز، تونی اندروویچ از کرواسی، کالین وان بن از هلند، موزیالک از فرانسه و دانیس از اسلواکی راهی مرحله نیمه نهایی شدند و در بخش ۲ نفره نیز تکلیف تنیسورهای راه یافته به فینال بازی ها مشخص شد.

(تونی اندروویچ از کرواسی - آلبرتو کاماراتا از ایتالیا(۵-۷ و ۴-۶ اندروویچ از کرواسی)

کالین وان بن از هلند - آکاش از هند(۲-۶ و۳-۶ کالین وان بن از هلند)

آنتونیو ترزو از ایتالیا – الکسیس موزیالک از فرانسه(۳) ۶-۷ و ۴ - ۶ الکسیس موزیالک از فرانسه)

مارکو دانیس از اسلواکی – مارتین وایسه از فرانسه(۳-۶ و ۰-۶ مارکو دانیس از اسلواکی)

نتایج بازی ها در بخش ۲ نفره:

وادیم الکسانکو – الکساندر کوشکوو از اکراین - مارکو دانیس از اسلواکی – الکسیس موزیالک از فرانسه(۵-۷ و ۰-۶ وادیم الکسانکو – الکساندر کوشکوو از اکراین)

بارت از هلند – کالین وان بن از هلند و جروم اینزریلو از فرانسه – مارتین وایس از فرانسه(۱-۶ و ۰-۶ جروم اینزریلو از فرانسه – مارتین وایس از فرانسه)

به این ترتیب با مشخص شدن برترین ها، فینال و مرحله نیمه نهایی این رقابت ها در بخش ۲ نفره و انفرادی امروز(۲۹ فروردین ماه) برگزار می شود.

آروی شاندور از مجارستان به عنوان سرداور امیر حسین موسوی، مسیح صلاح، محسن خداپرست، امین مهدویان و مهدی ملک زاده نیز به عنوان داور در این تورنمت ۳ هفته ای قضاوت می کنند.

یاد آور می شود: هفته چهارم تا ششم این رقابت ها به میزبانی فدراسیون تنیس کشورمان و با همکاری موسسه فرهنگی ورزشی آپت در جزیره کیش برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار