|
|
کدخبر: ۱۶۰۶۲۳

برای بازی های فولاد در آسیا به ایران باز می گردیم

خبرگزاری تسنیم: دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دعوت شدن به تیم ملی برای من کافی نیست و باید در اردوهایی که داریم تمام تلاشم را به کار بگیرم و دوست ندارم در این اردو یک توریست باشم.

سوشا مکانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، ابتدا در خصوص دیدار هفته گذشته فولاد - الجیش قطر که با نتیجه ۳ بر یک به سود نماینده کشورمان به پایان رسید، عنوان کرد: دیدار با الجیش بعد از قهرمانی ما در لیگ برتر بود و به دلیل رفت وآمدهایی که داشتیم و جشن قهرمانی که مردم اهواز برای ما گرفتند، احساس می شد که خستگی در بدن بازیکنان مانده است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه از تبریز به اهواز برگشتیم فرصت کمی برای بازی با الجیش داشتیم. من به شخصه احساس می کردم بازیکنان خسته باشند اما به جرأت می توان گفت فولاد یکی از بهترین و قشنگ ترین بازی های فصل خود را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برابر این تیم انجام داد. خدا را شکر توانستیم علاوه بر انجام یک بازی زیبا و گرفتن ۳ امتیاز، صعودمان به مرحله بعدی را مسجل کنیم.

دروازه بان ملی پوش تیم فولاد که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی تیمش را در دیدار تشریفاتی برابر الفتح عربستان همراهی نمی کند، یادآور شد: بامداد امروز(شنبه) به همراه بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی و باقی ملی پوشان به دبی رفته ایم و قرار است از اینجا به ژوهانسبورگ برویم.

مکانی در پاسخ به این سؤال که پس از قهرمانی در لیگ برتر و انجام بازی های سنگین در لیگ قهرمانان آسیا برای حضور در اردوی تیم ملی خستگی ندارد؟، گفت: وقتی بحثملی در میان باشد خستگی معنایی ندارد. بحثملی یک نیروی دوچندان را به هر بازیکنی می دهد تا برای تیم ملی کشورش مثمر ثمر باشد و اردوی خوبی را پشت سر بگذارد.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه خستگی ندارم و با انرژی بالا به اردوی تیم ملی می روم. امیدوارم اردوی آفریقای جنوبی یک اردوی بسیار خوب و مفید برای تیم ملی باشد. ما فرصت زیادی تا جام جهانی نداریم و امیدوارم اردوها و بازی های تدارکاتی که گذاشته می شود به سود تیم ملی باشد.

سوشا مکانی که به همراه حامد لک و علیرضا بیرانوند جزو دروازه بان های حاضر در اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی خواهند بود، خاطرنشان کرد: از نظر آمادگی چون در شرایط بازی بودم مشکلی ندارم و با اضافه شدنم به اردو می توانم تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام دهم.

دروازه بان تیم فولاد با بیان اینکه با دعوت شدن دوباره به تیم ملی به حق خود رسیده است، افزود: دعوت شدنم به تیم ملی یعنی اینکه زحماتی که در این چند وقت کشیده ام بی نتیجه نبود. البته دعوت شدن به تیم ملی برای من کافی نیست و باید در اردوهایی که داریم تمام تلاشم را به کار بگیرم. دوست ندارم در این اردو یک توریست باشم. باید در این اردو خودم را به عنوان یک بازیکن آماده معرفی کنم و در تمرینات حضور پُر رنگی داشته باشم.

وی در خصوص اینکه آمادگی اش در اردوی تیم ملی باعثمی شود یکی از مسافران جام جهانی باشد، گفت: در این مورد تصمیم گیرنده من نیستم اما باید تمام تلاشم را بکنم. باید تمام مسائل فنی را در نظر بگیرم و نکات تمرینی را رعایت کنم تا بسیار خوب و با آمادگی بالا ظاهر شوم.

علاوه بر مکانی، لک و بیرانوند که در اردوی آفریقای جنوبی حضور دارند، رحمان احمدی، دنیل داوری و علیرضا حقیقی نیز جزو دیگر دروازه بان های تیم ملی هستند که به احتمال فراوان از اردوی بعدی به تمرینات اضافه خواهند شد. مکانی درباره رقابت شش دروازه بان تیم ملی اظهار داشت: کی روش تصمیم می گیرد که چه بازیکنانی به برزیل بروند و مطمئنم سرمربی تیم ملی شایسته ترین ها را انتخاب خواهد کرد. تا جام جهانی چند اردو و بازی تدارکاتی داریم که تا آن موقع خدا بزرگ است. ما شش دروازه بان نیز همه و همه سعی می کنیم رقابت سالمی داشته باشیم تا به تیم ملی کشورمان کمک شود و هر کس حقش باشد به جام جهانی خواهد رفت.

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که برای دیدارهای مرحله حذفی فولاد در لیگ قهرمانان آسیا غایب است یا به تیمش اضافه خواهد شد؟ عنوان کرد: فکر نمی کنم فولاد بدون بازیکنان ملی پوش در این بازی ها حاضر شود. اردوی ما در تیم ملی ۱۶ اردیبهشت به پایان می رسد و با تعاملی که بین تیم ملی و باشگاه فولاد صورت گرفته قرار است من، بختیار رحمانی و مهرداد جماعتی زودتر از سایر ملی پوشان از آفریقای جنوبی به ایران بیاییم تا در بازی های مرحله حذفی شرکت داشته باشیم.

مکانی تاکید کرد: به نظرم فقط در بازی با الفتح حاضر نخواهیم بود و از این بابت هم مشکلی نیست. باشگاه فولاد با وجود اینکه در بازی با الجیش به همه بازیکنانش نیاز مبرم داشت اما ملی پوشانش را در اختیار تیم ملی قرار داد، چرا که نگاهی مثبت و ملی دارد و قطعاً فدراسیون فوتبال نیز با این تیم همکاری خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار