|
|
کدخبر: ۱۶۰۷۱۵

حرف های رضایی منطقی است

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: دیدگاه ما در فدراسیون طی کردن همان پروسه ای است که والیبال کشورمان پشت سر گذاشت.

محسن رضوانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: بامداد امروز تیم شنای ۱۳ ساله های ایران برای شرکت در تورنمنت ترکیه، عازم این کشور شد.

وی ادامه داد: اقامت و بلیت رفت و برگشت تیم اعزامی کشورمان به این رقابت ها مجانی است. البته تیم کشتی هم قرار است در این تورنمنت شرکت کند. شنیده ام اقامت آنها هم مجانی است اما باید بلیت را خودشان تهیه کنند. در واقع این تورنمنتی است که ۵ کشور در آن حضور خواهند داشت.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو عنوان کرد: از طرف دیگر حسین المسلم، نایب رئیس فدراسیون جهانی شنا، قصد برگزاری اردویی در قطر را دارد که این برنامه زیر نظر مدرسین درجه یک فدراسیون جهانی خواهد بود. برای این اردو هم از ۲ ورزشکار و یک مربی ایرانی دعوت به عمل آمده است. اقامت و بلیت شرکت در این اردو هم برای ورزشکاران ما رایگان است.

وی در مورد شرایط واترپلو، یادآور شد: ورزشکاران واترپلو در اردو هستند. فدراسیون پولی را به عنوان ایاب و ذهاب به بچه ها می دهد و در حد توان هم مبلغی را به عنوان کمک به بازیکنان خواهد داد. دیدگاه ما در فدراسیون طی کردن همان پروسه ای است که والیبال کشورمان پشت سر گذاشت.

رضوانی گفت: مدیریت ۲ تیم واترپلو جوانان و بزرگسالان کشورمان بر عهده مولر آلمانی است. ما سعی کردیم در این مدت تمام بچه ها را حفظ کنیم و هیچ کسی را حذف نکردیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص قرارداد مولر، گزینه مد نظر فدراسیون برای تیم ملی واترپلو، عنوان کرد: قرارداد مولر طی یکی دو روز آینده امضا می شود و نسخه اصلی آن روی سایت رسمی فدراسیون قرار می گیرد تا تمامی شبهات در خصوص قرارداد این مربی رفع شود.

وی در خصوص دستیاران مولر در تیم های جوانان و بزرگسالان گفت: در تیم جوانان «شکول مخیلفی» کمک مربی او خواهد بود و دانیال خاکبان هم که یکی از مربیان توانمند کشور است در این کادر فنی حضور دارد. در تیم ملی بزرگسالان هم آرام عیدی پور از قهرمانان خوشنام کشور در کادر فنی حضور خواهد داشت. او به زبان انگلیسی مسلط بوده و در کارش هم تبحر دارد اما نظر نهایی در خصوص او را باید مولر بدهد.

رضوانی در خصوص وضعیت شیرجه کشور اظهار داشت: شکول مربی و میرابیان مدیر فنی تیم ملی شیرجه است. رضا خیبری نژاد هم یک برنامه در خارج از کشور دارد که اگر در ایران ماندگار شد قطعا با او ادامه خواهیم داد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص اظهارات رضایی، سرمربی پیشین تیم واترپلو جوانان، گفت: حرف های او به حق و منطقی است ولی من به عنوان رئیس فدراسیون باید همه را به یک چشم نگاه کنم. نمی توانم بین رشته های فدراسیون فرق بگذارم. متأسفانه مشکلات مالی اجازه مانور به مرا نمی دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار