|
|
کدخبر: ۱۶۰۷۸۶

برگزاری اردو با ۱۰ بازیکن زیبنده فوتبال ایران نیست

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که اسکلت این تیم باید تغییر کند و خیلی از بازیکنان فعلی استقلال باید از این تیم بروند.

مجید نامجومطلق در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و شکست این تیم مقابل الشباب عربستان گفت: استقلال بازی را خوب شروع کرد. عربستانی ها تیم خوبی بودند که در فاز حمله بسیار قدرتمند تر نشان دادند اما استقلال هم فوتبال خوبی به نمایش گذاشت ولی بعد از پنالتی که به ضرر استقلال اعلام شد شیرازه این تیم از هم پاشید. اگر استقلال کمی حرفه ای تر فکر و عمل می کرد می توانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

وی ادامه داد: در ۱۰ دقیقه پایانی نظم تاکتیکی استقلال به هم خورد و نتوانست ۳ امتیاز را بگیرد. روی گل دوم نمی شود خرده گرفت چون تیم نیاز به پیروزی داشت و رحمتی هم جلو آمده بود تا استقلال گل دوم را بزند. در مجموع فکر می کنم استقلال در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا از این مسابقات حذف شد چون نتوانست امتیازات لازم را به دست بیاورد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چه مسائلی باعثشد این تیم در این فصل ناکام باشد، اظهار داشت: اولین مشکل این بود که سن تیم بالا بود، جدا شدن بازیکنان کلیدی، تنها ماندن استقلال در میانه راه، عدم جذب بازیکن در نیم فصل و از همه مهمتر عدم تقسیم عادلانه پول بین بازیکنان باعثشد به نوعی رفاقت و یکدلی از این تیم برود.

نامجومطلق در واکنش به این مسئله که خیلی ها اعتقاد دارند استقلال خوب بسته نشده بود، تصریح کرد: یکی از ویژگی های خوب قلعه نویی تیم بستن است، او در ابتدای هر فصل بازیکنان خوبی را جذب می کند اما این فصل این اتفاق رخ نداد و میانگین سنی استقلال بالا بود در فصل نقل و انتقالات هم هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. خیلی از بازیکنان فعلی استقلال باید از این تیم بروند و اسکلت تیم نیاز به ترمیم دارد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص برگزاری اردوی ملی پوشان با ۱۰ بازیکن در آفریقای جنوبی گفت: این هم یکی دیگر از مشکلات فوتبال ماست. حالا که استقلال و تراکتورسازی حذف شدند و فولاد به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بازیکنان مشکلی برای حضور در تیم ملی ندارند اما کل این قضیه اشتباه بود. کجای دنیا بازیکن را به زور از تیم باشگاه هی اش می گیرند؟ به نظرم برنامه ریزی فدراسیون و تیم ملی در این مورد اشتباه بود. برگزاری اردو با ۱۰ بازیکن اصلا زیبنده فوتبال ایران نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار