|
|
کدخبر: ۱۶۱۰۲۸

اجازه نمی دهم از نام هوادار سوءاستفاده کنند، کسی به خاطر آنها در تیم نمانده است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: استعفا ندادم و قرار نیست جایی بروم. این شایعات را به شدت تکذیب می کنم.

به گزارشخبرگزاری فارس، جمشید نظمی پس از حضور در رأس مدیریت باشگاه تراکتورسازی با وجود مشکلات و حواشی که گریبان این تیم را گرفته بود توانست با به وجود آوردن جوی آرام اولین قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی را پس از گذشت ۴۰ سال به دست بیاورد.

نظمی در پایان کار تراکتورسازی در فصل جاری و در حالیکه تنها یک بازی دیگر تا پایان فصل باقیمانده است در مورد حواشی اطراف تیم و برخی مسائل باشگاه در گفت وگویی با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، صحبت های زیر را مطرح کرد:

فارس: با وجود پیروزی در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا در نهایت از دور این مسابقات کنار رفتید، در این مورد این مسئله صحبت می کنید؟

در ابتدای حضورم اعلام کردم ما برای کسب تجربه و بهتر شدن در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می شویم و برای صعود به مراحل بالاتر نیاز به تجربه بیشتر و کار بزرگتری داریم. مسابقات امسال تجربه خوبی برای باشگاه و خود من بود. باشگاه های آسیا با مسابقات داخلی تفاوت زیادی دارد. پس از آنکه در دیدار اول مقابل الاتحاد عربستان به پیروزی رسیدیم در ادامه نتایج ما آنطور که باید خوب نبود به طور مثال مقابل العین یک بر صفر جلو افتادیم اما سپس ۲ بر یک عقب افتادیم و در نهایت بازی به تساوی رسید. این نشان می دهد نیاز به تجربه داشتیم تا به بلوغ کافی برای حضور در این رقابت ها برسیم. امیدوارم با برنامه ریزی که انجام می دهیم سال بعد بتوانیم به وضعیت بهتری دست پیدا کنیم.

فارس: گفته می شد با توجه به حضور اعضای هیأت مدیره در عربستان مذاکرات جدی ای با تونی اولیویرا انجام شود؟

بله ما چنین قصدی داشتیم اما این اتفاق عملی نشد. یکی از دلایل این مسئله استقرار تیم در جده بود و اعضای هیأت مدیره در مکه حضور داشتند. کادر مدیریتی تنها قبل از بازی به جده رفت که دیگر قبل از مسابقه نمی توانستیم چنین بحثهایی را مطرح کنیم. بعد از بازی همراه با سایر بازیکنان برای زیارت به مکه آمدیم که به دلیل ممنوعیت افراد غیرمسلمان در شهر مکه اولیویرا و فرزندش نتوانستند همراه تیم به مکه بیایند. به خاطر همین مسائل فرصت صحبت با این مربی را پیدا نکردیم، قرار است چند روز دیگر با در نظر گرفتن تمامی جوانب در این مورد صحبت کنیم تا مسئولان باشگاه و اولیویرا به جمع بندی خوبی دست پیدا کنند.

فارس: آیا تونی اولیویرا را سال بعد به عنوان سرمربی تراکتورسازی می بینیم؟

ما به شدت دنبال این مسئله هستیم و تلاشمان را برای این کار می کنیم. البته صحبت های نهایی بعد از دیدار مقابل لخویا انجام می شود. ما می خواهیم این مربی فصل بعد هم هدایت تراکتورسازی را برعهده بگیرد باید شرایط دو طرف بررسی شود تا به یک نتیجه مطلوب برسیم اگر هم او نخواهد کنار ما بماند بهتر است این مسئله را زودتر بفهمیم تا بدانیم شرایط ما به چه شکلی است.

فارس: قبل از سفر به عربستان با تیم ملی همکاری کردیم و دو بازیکن خود را به اردو فرستادی اما در نهایت این دو بازیکن به عربستان سفرکردند تا در دیدار مقابل الاتحاد عربستان حاضر شوند. جالب است با وجود قبول شکست بهانه ای مبنی بر در اختیار نداشتن ملی پوشان را مطرح نمی کنید؟

دو بازیکن ملی پوش ما ساعت ۶ صبح به جده رسیدند و سپس استراحت کردند تا در بازی مقابل الاتحاد حاضر شوند. الاتحاد تیم بسیار قدرتمند و با کیفیتی است آنها ۳۵هزار هوادار داشتند که تنها یک لیدر این هواداران را هدایت می کرد. باور کنید بعد از بازی فقط دو روز به گوشمان به خاطر سروصداهایی که آنها به وجود آورده بودند استراحت دادیم. کار ما مقابل الاتحاد بسیار سخت بود و متأسفانه نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم البته بازیکنان ما در آن شرایط عملکرد خوبی ارائه دادند نباید فراموش کنیم در همان اوایل بازی ۱۰ نفره شدیم و این کار ما را سخت تر کرد.

فارس: چرا حامد لک به تنهایی عازم آفریقا شد؟

پس از بازگشت از عربستان لک از فرودگاه استانبول عازم آفریقا شد، این بازیکن با توجه به مسائل سربازی برای حضور به تیم ملی دچار مشکل می شد و باید اقدامات دوباره ای را در این رابطه انجام می داد به همین خاطر او دیروز به صورت مستقیم عازم آفریقا شد.

فارس: علی اکبر پورجمشیدیان نیز از ریاست هیأت مدیره تراکتورسازی کناره گیری کرد؟

با توجه به اینکه او دیگر در تبریز حضور نداشت از ریاست هیأت مدیره کناره گیری کرد البته پورجمشیدیان به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره به کار خود ادامه می دهد و جدایی او فقط از ریاست هیأت مدیره است.

فارس: وضعیت محمد ابراهیمی که از سوی تونی اولیویرا از ترکیب تیم کنار گذاشته شده به کجا انجامید؟

کمیته انضباطی باشگاه در رابطه با این بازیکن تشکیل جلسه داده و قرار است نتیجه آن را به من اعلام کند. با توجه به اینکه در کمیته انضباطی باشگاه حضور ندارم نمی دانم آنها چه تصمیمی در مورد این بازیکن گرفته اند این مسئله به زودی اعلام می شود.

فارس: با وجود اینکه تراکتورسازی نسبت به خیلی از تیم ها پول بیشتری پرداخت کرده اما بازیکنان اعتراض زیادی به مشکلات مالی دارند. دلیل این مسئله چیست؟

متأسفانه بعضی از بازیکنان ما بداخلاقی می کنند و دائم ابراز نارضایتی دارند. آنها می گویند فصل به زودی تمام می شود اما من می گویم با تمام شدن فصل نه ما کنار می رویم و نه باشگاه به فعالیت خود ادامه نخوهد داد. قرارداد آنها نیز موجود است. ما بالای ۹۰ درصد هم پرداخت داشتیم اکثر پرداختی ما بالای ۶۰-۶۵ درصد است، کدام باشگاه تا این لحظه قراردادهایش را تسویه کرده است. امروز دستور دادند مسئولان باشگاه صورتجلسه تسویه حساب را آماده کنند تا وضعیت پرداختی ها به صورت کامل مشخص شود. باشگاه به فکر است و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات می کند. بازیکنان نباید آرامش خود را از دست بدهند و برخی موضوعات را مطرح کنند.

فارس: شایعاتی در مورد واگذاری باشگاه به بخش خصوصی با حضور برخی افراد در تراکتورسازی مطرح شده که چندان مستند نیست. در این مورد چه صحبتی دارید؟

برخی رسانه ها اعلام کردند قرار است امیر عابدینی به باشگاه تراکتورسازی بیاید، نه ما استعفاء داده ایم و نه هیأت مدیره تصمیمی برای برکناری ما دارد. این شایعات را برخی افراد به وجود می آورند که به شدت آن را تکذیب می کنیم. سرسوزنی هم چنین بحثی مطرح نشده و اصلاً قراری از این بابت وجود ندارد. برخی گفته اند چون پورجمشیدیان رفته است ما نیز قرار است برویم اما اصلاً اینطور نیست، پورجمشیدیان به دلیل مسائلی که وجود داشت از ریاست هیأت مدیره باشگاه کناره گیری کرد و هنوز در هیأت مدیره حضور دارد. من نیز با قدرت کارم را ادامه می دهم.

این حرف ها چیز جدیدی نیست، زمانی که قرار بود حمید زینی زاده از تیم جدا شود و من به تراکتورسازی بیایم همین مسائل مطرح می شد. بحثجدایی پورجمشیدیان از ریاست هیأت مدیره از سه ماه قبل در هیأت مدیره مطرح بود اما این مسئله رسانه ای نشده بود به همین خاطر جدایی پورجمشیدیان از هیأت مدیره برای دیگران جدید است. بحثواگذاری باشگاه به بخش خصوصی شایعه است نه قرار است من جایی بروم و نه پورجمشیدیان از هیأت مدیره جدا می شود. برخی مسائلی از خودشان می بافند که اصلاً درست نیست و این مسائل به هیچ وجه صحت ندارد.

فارس: در پایان کار برای هواداران چه صحبتی دارید؟

متأسفانه برخی برای رسیدن به اهداف خود از هواداران مایه می گذارند، چه کسی به خاطر هوادار از یک تومان گذشته است؟ بازیکن و هیچ یک از اعضای باشگاه به خاطر هوادار از یک ریال خود نگذشته اند. هرکس برای بیان صحبت خود به هوادار متوسل می شود تا به هدفش برسد. کسی برای هوادار در تیم نمانده است متأسفانه هوادار مورد سوءاستفاده قرار می گیرد اگر بخواهم صحبت هایم را مطرح کنم خیلی از افرادی که سنگ هوادار را به سینه می زنند مشخص می شود صحبتشان درست نیست. رقم قراردادها مشخص است آنها که می گویند دو سه برابر قرارداد خود با تراکتورسازی را می توانستند از جای دیگر بگیرند کاملاً مشخص است که چقدر دریافتی داشته اند. برخی به خاطر هوادار ۱۵۰درصد به قرارداد خود اضافه کردند! این مسئله کجا به هوادار ربط دارد من نمی خواهم به این مسائل دامن بزنم اما هوادار مورد سوءاستفاده قرار می گیرد اگر لازم باشد مستندات خود را ارائه خواهم داد تا کسی کلمه هوادار را مورد سوءاستفاده قرار ندهد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار