|
|
کدخبر: ۱۶۱۳۳۳

سرمربی یوونتوس پس از کسب یک پیروزی سخت مقابل بولونیا تاکید کرد هر تیمی مقابل آنها به میدان می رود فقط به فکر بستن بازی است.

به گزارشخبرگزاری فارس، یوونتوس در هفته سی و چهارم لیگ فوتبال ایتالیا با نتیجه یک بر صفر مقابل بولونیا به برتری رسید.

تنها گل این دیدار را پل پوگبا در دقیقه ۶۴ وارد دروازه حریف کرد. یوونتوس با این پیروزی ۹۰ امتیازی شد تا در فاصله چهار هفته مانده به پایان کالچو همچنان شانس قهرمانی خود را حفظ کند. بولونیا هم با ۲۸ امتیاز هجدهم است.

آنتونیو کونته در مورد این دیدار گفت: تنها چیزی که در فوتبال به حساب می آید، دست یافتن به پیروزی است. پیروزی ای که برای ما ساده به دست نیامد. همه تیم ها زمانی که به ورزشگاه ما می آیند تلاش می کنند بازی را ببندند و با سیستمی دفاعی مقابل ما قرار بگیرند. این به ما بستگی دارد که ساختار دفاعی حریفان را شکسته و گل زود هنگامی را وارد دروازه شان کنیم. در نیمه نخست کمی کند عمل کردیم اما در نیمه دوم کمی موفق شدیم ریتم تندتری به خود بگیریم. پیروزی مقابل چنین تیم هایی که برای رهایی از سقوط می جنگند و با ۱۰ بازیکن دست به دفاع کردن می زنند بسیار سخت است. با استفاده از شانس هایی که داشتیم موفق عمل کردیم و از ضد حمله های آنها هم جلوگیری کردیم. دروازه لوییجی بوفون هرگز در این دیدار به شکلی جدی تهدید نشد.

کونته در ادامه تاکید کرد: تیمم به بلوغ رسیده است. نحوه نمایش شاگردانم در این دیدار چیزی بود که مرا خوشحال کرد. این یک فصل فوق العاده برای ما است. یک قدم رو به جلوی خیلی خوب برداشتیم. تنها کاری که می کنیم این است که روی نتیجه های خودمان تمرکز می کنیم و کاری به نتیجه های کسب شده رم نداریم. از حالا هم روی دیدار با بنفیکا در نیمه نهایی لیگ اروپا فکر می کنیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار