|
|
کدخبر: ۱۶۱۷۰۰

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعد از پیروزی تیمش مقابل بولینا گفت: چیزی تا قهرمانی در اسکودتو باقی نمانده است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه خبری گاتزتادلوسپرت، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم بولونیا گفت: از اینکه ما پیروز شده و امتیاز کامل مسابقه را از آن خود کردیم بسیار خوشحالم نگاه کردن به پیروزی ها از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا موقعیت تیم را نشان داده و ثابت می کند که تیم یک موقعیت بسیار خوب و خارق العاده دارد. هر چند که ما هنوز تا کسب پیروزی و قهرمانی اسکودتو فاصله داریم ولی این فاصله را می توان کم کرد و به حداقل رساند ما مسابقه بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم زیرا شرایط حاکم بر جدول برای ما بسیار مهم و حساس بود.

هواداران ما وقتی به استادیوم می آیند توقع دیدن یک مسابقه تدافعی را از ما ندارند آن ها دوست دارند یوونتوس را در حالی که بسیار تهاجمی عمل می کند در زمین بازی تماشا کنند من احساس رضایت زیادی می کنم که یوونتوس توانست یک گل زود هنگام را به ثمر برساند نیمه اول مسابقه خیلی خوب پیش رفت و جالب اینجا بود که ما در نیمه دوم هم توانستیم شور و حرارت مسابقه را حفظ کنیم و حریف را به سختی بیاندازیم.

حالا هم فقط به فکر بازی مقابل تیم بنفیکا هستیم بنفیکا تیم قدرتمندی است و به طور حتم ما را به دشواری های بسیاری خواهد انداخت.

در مورد پوگبا هم باید بگویم که او در حال بازگشت به موقعیت و سطحی است که شایستگی آن را خیلی خوب داراست کار من با حضور بازیکنانی چون مارکینریو بسیار سخت می شود هر دوی این بازیکنان بسیار موفق هستند و توانسته اند در کار خود با دقت هر چه تمامتر پیش روند.

در مورد لورنته هم باید بگویم که او بازیکن ارزشمندی است هر زمان که او از توانایی هایش خیلی خوب استفاده می کند تیم از نظر تدافعی بسیار پرقدرت پیش رفته و ما معمولا در آن زمان آرامش و خونسردی خود را حفظ کرده و می توانیم به پیروزی دست یابیم.

با توجه به مطالعاتی که انجام داده ام باید تاکید کنم که در سال جاری تیم یوونتوس عملکرد بسیار خوبی در مقابل تیم هایی که از نظر تدافعی بسیار قوی عمل کرده اند داشته و توانسته کیفیت کاری خود را به خوبی نشان دهد همین نکته بسیار مهمی بوده و از اهمیت بسزایی برایمان برخوردار است.

من امیدوار هستم که بتوانیم در ادامه به همین منوال حرکت کرده و قدرتمان را خیلی بیشتر از قبل در هفته های پایانی بکار گرفته و در این فصل هم به عنوان قهرمانی دست یابیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار