|
|
کدخبر: ۱۶۲۲۸۲

هافبک اتلتیکومادرید اعلام کرد تیمش خود را برای رویارویی با بازی های روانی سرمربی چلسی آماده کرده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیاگو اعلام کرد که صدرنشینان لالیگا خود را برای رویارویی با بازی های روانی ژوزه مورینیو در آستانه دیدار مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کرده اند.

این بازیکن ۳۲ ساله که یک فصل را زیر نظر آقای خاص در استمفورد بریج گذراند، پیش از اینکه در سال ۲۰۰۵ این تیم را به مقصد لیون ترک کند، قهرمانی در لیگ برتر را با آبی پوشان لندنی به دست آورد.

تیاگو در این باره اعلام کرد که تمام بازیکنان اتلتیکو با رفتار عجیب و غریب مورینیو آشنا هستند و آماده اند که تلاش وی برای وارد کردن فشار به این تیم را خنثی کنند.

وی در این باره اظهار داشت: تنها من نیستم. ژوزه سه سال اینجا بود و به همین دلیل همه او را می شناسند. مورینیو دقیقا می داند که در هر لحظه خاص چه حرفی به بازیکنانش بزند. او تصمیم می گیرد؛ هرگز با بازیکنان مشورت نمی کند و با رسانه ها در این باره صحبت نمی کند.

بازیکن پرتغالی افزود: او مسئولیتش را بر عهده می گیرد؛ رهبر است و این نقشی است که او بهتر از هر کسی بازی می کند. همه ما می دانیم که اگر برای پیروزی به فشار وارد کردن به ما نیاز داشته باشد، این کار را انجام می دهد.

هافبک اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: از میان تمام مربیانی که با آنها کار کرده ام، مورینیو و سیمئونه در یک سطح قرار دارند و مربیان بسیار خوبی هستند. تنها حضور سیمئونه در کنار زمین به ما روحیه می دهد. چیزی که سیمئونه در زمین به ما انتقال می دهد، باورنکردنی است.

وی اضافه کرد: مورینیو هم همین کار را انجام می دهد اما به روشی متفاوت: او در طول یک هفته این کار را می کند و شاید این روش بار روانی بیشتری داشته باشد. سیمئونه با بیان حرفش به ما انرژی می دهد اما مورینیو بیشتر وارد ذهن شما می شود.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار