|
|
کدخبر: ۱۶۲۴۸۳

قول مساعد رئیس برای کمک به ورامینی ها

رئیس فدراسیون والیبال از کمک به تیم متین ورامین برای حضور شایسته در رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان خبر داد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ظهر امروز دوشنبه، یکم اردیبهشت در فدراسیون والیبال طی جلسه ای که با محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، امیرحسین قنبر، مدیر عامل شرکت کارسازان متین ورامین و مسئولان مربوط در فدراسیون والیبال برگزار شد، در خصوص اعزام تیم متین ورامین به عنوان نماینده ایران و آسیا به مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان هماهنگی و تصمیم گیری شد.

پس از این جلسه داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال اظهار کرد: متین ورامین قهرمان ایران و آسیا بوده و نماینده ایران در رقابت های جهانی است. ما تمام سعی خود را می کنیم تا حداکثر کمک برای اعزام و حضور شایسته متین ورامین به این رقابت ها را انجام دهیم. با در اختیار گذاشتن بازیکنان و نفرات مناسب در حد توان به این تیم کمک می کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر اولویت تیم ملی گفت: قبول داریم که متین باید با نفرات و قدرت مناسب و شایسته در این رقابت ها حاضر شود و نتیجه خوبی بگیرد، اما طبیعتاً اولویت با تیم ملی است. ما برای تیم ملی برنامه ریزی کرده ایم و از ۱۸ اردیبهشت دیدارهای تدارکاتی تیم ملی آغاز می شود و بلافاصله وارد مسابقات لیگ جهانی می شویم، در صورتی که مسابقات باشگاه های جهان ۲۱ اردیبهشت به پایان می رسد. که این تداخل زمانی برای برنامه های آمادگی تیم ملی مشکل ایجاد می کند، چرا که بازی های تدارکاتی مهمترین موضوع برای هماهنگی بازیکنان است و نمی توانیم بدون حضور نفرات اصلی دیدارهای تدارکاتی برگزار کنیم.

داورزنی افزود: همه با هم باید در دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا هم متین ورامین در این مسابقات موفق شود و هم تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی پر فروغ حاضر شود و هر دو تیم بتوانند به خوبی از نام ایران در میادین بین المللی دفاع کنند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار