|
|
کدخبر: ۱۶۲۵۹۸

لیگ برتری ها مثل دسته اولی ها کوچک فکر نمی کنند

مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد گفت: می خواهیم در فوتبال پدیده شویم. اهداف ما بالاست و به دنبال جایگاه مناسبی هستیم و هدف ما این است که جزو شش تیم بالای جدول باشیم.

جواد وطنخواه در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: همه گزینه های مدنظر ما ایرانی هستند و بر روی گزینه خارجی تمرکزی نداریم. در حال حاضر هم مشغول مذاکره با اکبر میثاقیان هستیم اما گزینه های دیگری هم مدنظر ما قرار دارند که در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکراتمان با میثاقیان با آنها وارد مذاکره می شویم.

وی ادامه داد: منصور ابراهیم زاده، علیرضا مرزبان، فرهاد کاظمی و یحیی گل محمدی جزو گزینه های سرمربیگری ما هستند که البته یکی دو مربی دیگر هم در این لیست قراردارند که هنوز نتوانستیم با آنها ارتباط برقرار کنیم. البته باید بگویم که امیر قلعه نویی جزو گزینه های ما نیست.

مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد در مورد اینکه چشم انداز این باشگاه برای حضور در لیگ برتر چهاردهم چیست، اظهار داشت: ما پدیده هستیم و می خواهیم در فوتبال هم پدیده شویم! اهداف ما بالاست و به دنبال جایگاه مناسبی هستیم. هدف ما این است که جزو شش تیم بالای جدول باشیم.

وطنخواه در پاسخ به این سوال که از توماس هسلر به عنوان یکی از گزینه های حضور در باشگاه پدیده مشهد نام برده می شود و آیا این موضوع صحت دارد، اظهار داشت: موضوع حضور هسلر در باشگاه ما برای سرمربیگری مطرح نیست و صحبتی که درباره او شده بحثحضور دستیاری اوست چرا که یکی از گزینه های سرمربیگری ما اعلام کرده که اگر او به تیم ما بیاید هسلر را به عنوان دستیارش معرفی خواهد کرد اما هر چه باشد تا شنبه تکلیف این موضوع هم مشخص خواهد شد.

وی درباره انتقاداتی که به باشگاه پدیده مبنی بر اینکه تیم فوتبال این باشگاه به دلیل اسپانسری بازی های فوتبال مورد حمایت فدراسیون قرار دارد، گفت: تا حالا کجای کار فدراسیون فوتبال حامی ما بوده؟ اگر برای مسابقاتی هم تبلیغات کرده ایم هزینه اش را پرداخته ایم و چند سالی هم است که ما در فوتبال حضور داریم. باور کنید کوچکترین حمایتی از سوی فدراسیون فوتبال به ما نشده و حتی اعتقاد دارم که حمایت فدراسیون فوتبال از سیاه جامگان و ابومسلم بیشتر از ما بوده است. ما قهرمان لیگ دسته اول شدیم اما هیچ روزنامه ای از ما حمایت نکرده و شورای شهر مشهد هم به ما یک تبریک نگفت و فقط رئیس ورزش استان اطلاعیه ای داد که فکر می کنم آن هم مجبور بود که این کار را کند! پدیده مجموعه بزرگی است و من اعتقاد دارم دیگران باید به دنبال ما بیایند نه اینکه ما به دنبال آنها برویم.

وطنخواه افزود: وقتی مسئولان استانی از ما حمایت نمی کنند آن وقت چطور است که مسئولان کشوری از ما حمایت می کنند؟ ما بهترین سرمربی و تمرین دهنده را در تیم مان داشتیم و نیازی به این مسائل نداریم. شما بازی های ابومسلم و سیاه جامگان را آنالیز کنید تا ببینید چه تیم هایی بیشتر مورد حمایت قرار گرفتند اما آقایان فقط بلدند سفسطه گری کنند و علیه ما حرف بزنند و ما هم جوابی به آنها نمی دهیم. البته فکر می کنم با حضور در لیگ برتر این بحثها هم تمام شود چرا که آنها مثل تیم های لیگ دسته اولی کوچک فکر نمی کنند. در مشهد قانونی وجود دارد که اگر کسی را بالای سر خودمان ببینیم نمی خواهیم خودمان به او برسیم بلکه او را پایین می کشیم تا به ما برسد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار