|
|
کدخبر: ۱۶۲۶۴۲

تیم والیبال پروجا به مربیگری اسلوبودان کواچ برای نخستین بار موفق به کسب جواز حضور در فینال رقابتهای سری A۱ در ایتالیا شد.

به گزارشباشگاه خبرنگارانتیم والیبال پروجا تیمی که پنج فصل پیش در سری C مشغول فعالیت بوده و تا دو سال پیش در سری A۲ فعالیت می کرد توانست با درایت کواچ سرمربی جوان و مدیریت سیرجو رییس باشگاه از سد تیم پر قدرت پیاچنتزا گذشته و در پنجمین بازی از رقابتهای پلی آف سری A۱ ایتالیا با کسب امتیاز سه بر یک مقابل این حریف با تجربه جواز حضور در فینال رقابتهای سری A۱ را بدست آورد.

عملکرد خاص و منحصر به فرد تیم پروجا به خصوص بازیکنی به نام آتاناسیوویچ که با هزاران انرژی و درخشش در این بازی حاضر شد توانست تمام معادلات حریف را برهم ریخته و کاستی های حریف را بخوبی به نمایش بگذارد.

طبق گزارشهای اعلام شده موفقیت پروجا فقط در این بازیکن خلاصه نشده و درخشش پتریچ هم در این بازی بسیار خوب و جالب توجه بود.

تیم پیاچنتزا در مقایسه با پروجا بسیار ضعیف ظاهر شده و درخشش همیشه گی خود را نداشت و از نظر فیزیکی در شرایطی بسیار ضعیف در این بازی ظاهر شد.

رسانه های خبری در ایتالیا این موفقیت را به مربیگری کواچ بسیار با اهمیت و استثنایی قلمداد کرده و اعلام کردند که این مربی جوان باز هم باعثشگفتی همگان شد.

ناگفته نماند که حضور پر شور هواداران پروجا در این بازی و حمایتهایشان از این تیم در خانه پیاچنتزا همانند بازیهای قبلی جالب توجه بود. با این پیروزی که از نظر بسیاری از کارشناسان غافل گیرانه هم بود تیم پروجا باید چند روز آینده در فینال رقابتهای اسکودتو به مصاف دیگر فینالیست قدرتمند به نام ماچراتا برود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار