|
|
کدخبر: ۱۶۲۶۷۷

جای مدال طلای بازی های آسیایی در کلکسیون افتخارات والیبال خالی است

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: رسانه ها در مورد ولاسکو و تاثیراتش بزرگنمایی کردند و با این کار زحمات بازیکنان را زیر سوال بردند.

به گزارشخبرگزاری فارس، شهرام محمودی، ملی پوش تیم والیبال متین ورامین توانست عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت ها جام باشگاه های آسیا را به خود اختصاص دهد.

وی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درمورد سطح کیفی این بازی های اظهار داشت: بازی های دور مقدماتی چندان سخت نبود، اما از دور دوم حریفان مان جدی تر شدند. نماینده چین از حضور اکثر ملی پوشانش سود می برد و چند بازیکن اروپایی و کانادایی سطح بالا هم داشت که حضور آنها کار را برای ما سخت می کرد.

وی ادامه داد: در بازی فینال هم برابر الریان قرار گرفتیم؛ این تیم هم در چند سال اخیر عملکرد خوبی در مسابقات آسیایی داشت و امسال هم با جذب بازیکنانی مانند ساوانی می خواست قهرمانی را از آن خود کند که خوشبختانه اینگونه نشد. بسیار خوشحالم که توانستیم قهرمان شویم و برای دهمین بار نام نماینده ایران را به عنوان قهرمان آسیا معرفی کنیم.

محمودی درمورد انتخابش به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان زحمت کشیدند؛ هدف من هم در قدم اول موفقیت تیمم بود. از اینکه متین قهرمان شد خوشحال شدم و طبیعی است که از انتخابم به عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت ها هم بسیار خوشحال باشم.

ملی پوش تیم والیبال متین ورامین در مورد اینکه فدراسیون اعلام کرده که متین باید بدون ملی پوشان به مسابقات جام باشگاه های جهان برود، تصریح کرد: من این موضوع را شنیده ام، اما امیدوارم مسئولان فدراسیون تعامل خوبی با باشگاه متین ورامین برقرار کنند تا هیچکدام از طرفین متضرر نشود. متین بخشی خصوصی است و با سرمایه گذاری مناسب تیمش را به این جایگاه رسانده است و دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد و از طرفی فدراسیون هم می خواهد که تیم ملی نتایج خوبی کسب کند که فکر می کنم هر دو طرف حق دارند.

محمودی عنوان کرد: من خودم هر دو طرف را دوست دارم؛ اما منتظر تصمیم گیری مسئولان هستم تا ببینم سیاست طرفین چیست. البته این موضوع هم مهم است که چه بازیکنانی جایگزین ملی پوشان خواهند شد؟ والیبال ایران آنقدر بازیکن خوب دارد که فکر می کنم شرایط به گونه ای فراهم شود تا جای خالی ما احساس نشود، اما باشگاه متین توقع دارد که ما حضور داشته باشیم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران درمورد تیم ملی اظهار داشت: موفقیت یا عدم موفقیت تیم ملی بستگی به بازیکنان دارد؛ همیشه گفته ام که موفقیت های والیبال را نباید فقط به پای ولاسکو نوشت. متاسفانه رسانه ها به گونه ای برخورد کردند که ولاسکو همه کاره والیبال مان شد؛ اگر خدای نکرده تیم ملی والیبال در یکی از تورنمنت های پیش رو نتیجه نگیرد همه خواهند گفت که ولاسکو عامل موفقیت تیم ملی بوده است و اینگونه تمام زحمات ملی پوشان زیر سوال می رود.

وی افزود: ولاسکو که در زمین نبود و بازی نمی کرد؛ البته نمی گویم که ولاسکو بی تاثیر بوده است. وی مربی بزرگی است و در ترکیب اولیه و مسائل روحی کمک زیادی به تیم ملی کرد، اما رسانه ها درمورد ولاسکو بزرگ نمایی کردند. من فکر می کنم با کواچ هم می توانیم به موفقیت های خود ادامه دهیم، چراکه وی با انگیزه است و از طرفی والیبال ما هم به جایگاهی رسیده که می تواند راهی که آغاز کرده را به پایان برساند.

محمودی درمورد شناخت از کادر فنی تیم ملی گفت: من هیچ شناختی از چورا و کواچ ندارم؛ اما می گویند که آدم خوبی است! به هر حال باید منتظر ماند و دید که وی چه نکات تازه ای را برای والیبال ایران به همراه خواهد داشت. وقتی مربی یک تیم تغییر می کند طبیعی است که آن تیم اوایل کار با مشکلاتی روبرو شود، اما ما تمام تلاش مان را به کار خواهیم گرفت تا این مشکلات را به حداقل برسانیم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: یکی از اهداف ما حضور موفق در بازی های آسیایی اینچئون است؛ چون فکر می کنم جای مدال طلای بازی های آسیایی در کلکسیون افتخارات والیبال خالی است.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار