|
|
کدخبر: ۱۶۲۹۴۷

مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال؛

سرمربیان ۲ تیم بسکتبال ذوب آهن و پتروشیمی بندرامام بعد از ۲ دیدار نیمه نهایی تیم هایشان در مورد شرایط بازی ها صحبت کردند.

فرزاد کوهیان بعد از ۲ شکست تیمش در شروع مرحله نیمه نهایی بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: در روز اول هم گفتم که برای بازی دوم به شکل دیگری بازی می کنیم. تنوع بازی تیم و همچنین تمرکز بازیکنان برای بازی دوم بهتر بود و اگر کمی بیشتر با حواس جمع کار می کردند امکان برد هم وجود داشت.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن ادامه داد: باز هم در لحظات حساس تصمیم گیریهای خوبی نداشتیم و برای بازی سوم باید تمرکز بهتری در این لحظات داشته باشیم. ما در هر حال برای برد به بازی می آییم هر چند باید نوع دیگری از بسکتبال را انجام دهیم. باید برخی کارهایی که در ماهشهر انجام ندادیم را در اصفهان به اجرا بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه در صورت اضافه شدن یک بازیکن دیگر برای نیمه نهایی، شرایط بهتری در این بازیها داشتند در مورد تماشاگران ماهشهری اشاره کرد: داور بعد از حرکت تماشاگران قصد بیرون کردن آنها را داشت اما زورشان به تماشاگران نرسید.

حاتمی: انتظار این بازی را از ذوب آهن نداشتم

مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی هم بعد از بازی ابتدا در مورد وضعیت ارسلان کاظمی توضیح داد: ارسلان هم در بازی اول از ذوبی ها کتک خورد و هم در دیدار دوم با پیچیدگی مچ پا مواجه شد که با این اوصاف وضعیت وی برای ادامه نیمه نهایی مشخص نیست اما به بازیهای فینال می رسد. بینی مهدی اسماعیلی هم در جریان بازی شکست.

وی ادامه داد: بازی با ذوب آهن بسیار پر برخورد بود. انتظار این بازی را از اصفهانی ها نداشتم. اگر قرار باشد که در هر بازی دو نفر مصدوم داشته باشیم که در پایان باید مربیان کمکی خود را به زمین بفرستم. این نوع بازی در شأن بازیکنان ما نیست چون خودشان باید حق و حقوق خود را رعایت کنند. تمام آنها حرفه ای هستند و از این راه ارتزاق می کنند. شاید مصدومیت یک بازیکن منافع کوتاه مدتی برای تیم داشته باشد اما در درازمدت به ضرر همه است.

نژاد به اندازه چند سال با تیم هماهنگ شده است

وی در مورد بازیکنان خارجی خود که همه منتظر دیدن عملکرد آنها بودند توضیح داد: سال قبل هم برای آوردن گیبسون تلاش کردیم اما به خاطر دیر اقدام کردن موفق به این کار نشدیم. وی بازیکن بزرگ و بااخلاقی است که کمک زیادی به تیم خواهد کرد. سینانوچ هم سابقه بازی در اسپانیا و باشگاههای بزرگی مثل رئال، مالاگا و وایادولید را دارد. این بازیکن هم جزء قدبلندهای نمونه است و نوع بازی وی به شکلی است که انگار سالها با تیم ما بازی می کرد.

سرمربی پتروشیمی با اشاره به فرق داشتن شرایط بازی تیمش با غرب آسیا تاکید کرد: ما این بار مهره های بیرونی بهتری اضافه کرد ایم. در غرب آسیا هم دقایق زیادی را بدون سنتر سپری کردیم و آن شرایط پیش آمد اما حالا واقعا از تیم خود راضی هستم.

حاتمی در مورد ذوب آهن نیز اشاره کرد: ذوب آهن در ماهشهر بازی زیبایی انجام داد. امیدوارم دیدار سوم هم خوب و البته کم برخوردتر از بازیهای ماهشهر باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار