|
|
کدخبر: ۱۶۳۴۳۹

کل هزینه فوتبال ایران اندازه باشگاه الهلال نمی شود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی خوبی بود و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و معتقدم به بی تجربگی باختیم.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تونی اولیویرا بعد از شکست یک بر صفر تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از بازی گمنام های تراکتورسازی خیلی راضی هستم. این بازیکنان روی نیمکت به این هماهنگی رسیدند که امروز بازی زیبایی را انجام دادند. شیروند، بابایی و احمدزاده خوب کار کردند. این جوانان آینده تراکتورسازی را تضمین می کنند. امروز به بی تجربگی باختیم. قبل از بارندگی ما تیم برتر بودیم. بعد از اینکه بازی بیش از ۳۰ دقیقه تعطیل شد بدن این بازیکنان جوان افت کرد.

اولیویرا در مورد اینکه نظمی اعلام کرده مبالغ پیشنهادی برای او اشتباه ترجمه شده است، عنوان کرد: می شود نوشتار را اشتباه ترجمه کرد اما در ریاضی اعداد را می شناسم. بهتر بود که اول اهداف مشخص می شد و سپس مبلغ را اعلام می کردند.

وی ادامه داد: اگر دنبال پول بودم به خاطر بدهی که باشگاه دارد به ایران نمی آمدم. مبلغی که به من دادند قراردادی به اندازه باغ آبادی است که در کنار من حضور دارد، با این حساب دیگر حرفی باقی نمی ماند.

وی خاطرنشان کرد: با این وضعیتی که این تیم دارد فکر نمی کنم تیم به جایی برسد. اگر تاریخچه تراکتورسازی را مطالعه کرده باشید چند سال پیش این تیم به لیگ دسته یک سقوط کرد. در آن زمان از یک مربی با کلاس خارجی سود می بردند که بعد از رفتن او این مشکل به وجود آمد.

اولیویرا افزود: خیلی از تیم های بزرگ با رخ دادن این اتفاقات دچار مشکل شده اند. استقلال هم زمانی به دسته پایین سقوط کرده بود، نباید با اشتباهات کوچک چنین بلایی سر این تیم بیاید، باشگاه بزرگ باید هدف بزرگ داشته باشد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اعلام مبالغ باشگاه ها عنوان کرد: کل هزینه مبالغ فوتبال ایران هزینه یک باشگاه الهلال نمی شود. درست هزینه کردن را بلد نیستند والا این پول ها برای ورزش و فوتبال چیزی نیست.

وی در پایان گفت: هرگز تبریز و تراکتورسازی را فراموش نمی کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار