|
|
کدخبر: ۱۶۳۵۳۶

خبرگزاری تسنیم: با وجود نمایش دفاعی چلسی مقابل اتلتیکومادرید در ویسنته کالدرون، سرمربی پرتغالی آبی پوشان لندن ادعا کرد تیمش با هدف کسب پیروزی به میدان رفته است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پس از جدال بدون گل تیمش و اتلتیکومادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون که در چارچوب بازی های دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد، گفت: فکر می کنم نتیجه انعکاس خوبی از بازی بود. تیبا کورتوا(دروازه بان اتلتیکومادرید) کار سختی برای مهار یک شوت نداشت و دروازه اش به طور جدی تهدید نشد، البته در مورد دروازه بان ما، مارک شوارتزر هم وضعیت همینطور بود.

وی عنوان کرد: این بازی، بازی مردان بود؛ یک بازی سخت، تاکتیکی و البته با مالکیت بیشتر برای اتلتیکومادرید. با این حال با وجود تمام مشکلاتی که قبل بازی و در جریان آن داشتیم، با این نتیجه به کار خود پایان دادیم و حالا بازی برگشت را در خانه با شرایط بهتری برگزار می کنیم.

مورینیو افزود: می خواستم بازی را ۵ –صفر ببریم تا به فینال برسیم اما می دانستیم که این کار بسیار سختی است. شکست دادن اتلتیکومادرید در خانه اش کار بسیار سختی است، حتی ترک کردن ورزشگاه این تیم بدون قبول شکست هم کار سختی است. می دانم تساوی نتیجه ایده آلی نیست اما حداقل اجازه می دهد که در بازی برگشت در استمفوردبریج بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم.

آقای خاص تصریح کرد: گری کیهیل عالی کار کرد، داوید لوئیز هم کارش را در میانه میدان شروع کرد و به همین خاطر برای او بازگشت به مرکز خط دفاعی، زمانی که جان تری از میدان بیرون رفت، آسان نبود. اشلی کول هم با وجود اینکه چند هفته بازی نکرده بود، حیرت آور بود. تورس هم باور نکردنی کار کرد. در کل همه بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و به همین دلیل من از آنها راضی ام.

سرمربی پرتغالی چلسی عنوان کرد: اتلتیکو برابر میلان در مرحله یک هشتم نهایی بازی رفت را برد، در مرحله یک چهارم نهایی برابر بارسلونا و در خانه این تیم یک – یک مساوی کرد اما این بار اما اولین بار بود که این تیم در خانه اش به شدت تلاش می کرد تا بازی را ببرد. هیچ کسی، حتی خود ما هم فکر نمی کردیم که بازی بدون گل تمام شود اما این بازی در جهت خاصی پیش رفت که احساس می کردید باید امنیت داشته باشید و گل نخورید. ما موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار