|
|
کدخبر: ۱۶۳۶۹۰

می گفتند بوبان می خواهد مرا بکُشد!

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم ملی والیبال گفت: کواچ حداکثر می تواند ۲۵ روز کنار تیم ملی ایران باشد و همه این مدت را نمی توان به تمرین گذراند.

محمد ترکاشوند در مورد حضور اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال در ایران به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمگفت: درست است که بازیکنان ما حرفه ای شده اند ولی بازیکنان و سرمربی یک تیم برای هماهنگ شدن با هم احتیاج به زمان دارند.

وی افزود: به نظر من برای حضور در رویدادی مثل لیگ جهانی والیبال باید بازیکنان و مربی ۲ تا ۳ ماه در کنار هم کار و تمرین کنند تا تفکرات مربی در تیم پیاده شود. این در حالی است که با توجه به رسیدن تیم پروجا به فینال سری A۱ ایتالیا، کواچ حداکثر می تواند ۲۵ روز کنار تیم ملی ایران باشد و همه این مدت را نمی توان به تمرین گذراند. تیم ملی احتیاج به بازی تدارکاتی دارد تا نقاط ضعف و قوت آن شناسایی و پوشانده شود. من آرزو می کنم تیم ملی علاوه بر تکرار درخشش سال قبل، در لیگ جهانی امسال، نتیجه هم بگیرد.

ملی پوش پیشین والیبال ایران گفت: کواچ کارش را بلد است و به همین خاطر بوده که تیمش را به فینال لیگ ایتالیا رسانده است. البته من بازیکنان تیم پروجا را به خوبی نمی شناسم و نمی دانم با قدرت تیم او در مقایسه با حریفان در چه سطحی بوده است.

ترکاشوند اشاره ای هم به دوران حضور کواچ در لیگ برتر ایران کرد و اظهار داشت: او زمانی که در پگاه ارومیه بود، خیلی باهوش بازی می کرد. در آن موقع امیر حسینی پاسور پگاه بود و سعید معروف برای صنام بازی می کرد که این ۲ تیم به فینال لیگ برتر رسیدند. آن موقع بازیکنان صنام برای اینکه به من روحیه بدهند و مرا تحریک کنند، می گفتند کواچ مرتب به دنبال من است و می گوید می خواهم ترکاشوند را بُُکُشم! من هم در آن بازی آن قدر خوب بودم که از ست دوم به بعد تمام پاس های سعید معروف را نمایشی می زدم و اسپک هایم بعد از برخورد به زمین به سقف سالن ارومیه می خورد. من در آن زمان در اوج قدرت بودم و کواچ در اوج تجربه.

ترکاشوند در مورد تصمیم فدراسیون والیبال درباره اولویت دادن به تیم ملی برای حضور در لیگ جهانی والیبال نسبت به متین ورامین برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان گفت: باید به هر ۲ تیم به عنوان نمایندگان ایران در میادین جهانی نگاه کرد چون هر دوی آنها نام ایران را به دنبال خود دارند. باید دید که شانس تیم ملی در لیگ جهانی بیشتر است یا شانس متین ورامین در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان؟ در هر حال باید ۲ تیم قدرتمند را روانه هر ۲ تورنمنت کنیم. متین ورامین چند میلیارد خرج کرده تا قهرمان ایران و آسیا شود. مردم و جوانان ورامینی به این تیم علاقه دارند و توقع دارند تیم شان در هر مسابقه ای بهترین نتایج را بگیرد. من هم امیدوارم به این تیم کمک شود تا نتایج قابل قبولی در برزیل بگیرد.

لیگ جهانی والیبال برای ایران از ۹ خرداد آغاز و مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت در برزیل برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار