|
|
کدخبر: ۱۶۴۶۲۸

قطعا طلای بازی های آسیایی در والیبال به ایران می رسد

رئیس فدراسیون والیبال می گوید: سرمربی جدید تیم ملی همزمان با آغاز دیدار تدارکاتی ایران با استرالیا به کشورمان خواهد آمد.

به گزارشخبرگزاری فارسمحمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره تعامل با باشگاه متین ورامین به منظور در اختیار گرفتن این باشگاه در تیم ملی گفت: مسابقات باشگاه جوان معمولا هر سال در اکتبر برگزار می شد اما امسال فدراسیون جهانی برنامه هایش را تغییر داده و چند ماه زودتر برگزار می کند. با توجه به اهمیتی که حضور ما در جام باشگاه های جهان دارد و همانطور آغاز لیگ جهانی شرایطی بود که باید به هر دو مورد توجه می کردیم.

وی ادامه داد: جلساتی را با مسئولان باشگاه متین ورامین داشتیم آنها کمی نگران بودند که مبادا عدم حضور چند ملی پوش باعثضعف تیم شود که در نهایت به جمع بندی رسیدیم که سایر بازیکنان ملی پوش که از چهره های خوب هستند به متین ملحق شوند. لازم است در یک فرصت مناسب معروف موسوی و محمودی ریکاوری شوند و به تیم ملی برسند بنابر این شما مطمئن باشید متین با یاران خوبی به برزیل می رود.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که کشورهایی که در جام باشگاه های جهان شرکت می کنند ملی پوشان خوبی را در اختیار دارند فکر نمی کنید که نماینده ما در این مسابقات ضعیف باشد تصریح کرد: بیشتر بازیکنانی که با متین هستند از جمله شریفات، میرزاجان پور و فیاضی جزو ملی پوشان ما هستند بنابر این اگر چند بازیکن اصلی را که در ترکیب هستند در تیم ملی در اختیار نداشته باشیم با مشکل مواجه می شویم، با توجه به شرایطی که داریم نیاز است بازیکنان بیشتر در کنار هم باشند.

داورزنی درباره حضور کواچ در ایران که قرار بود زودتر از این بیاید عنوان کرد خوشحالم که پیش بینی های ما درست از آب درآمد و تیم او حالا در فینال سری آ ایتالیا حضور دارد برنامه های تیم ملی هم بدنسازی و هم برنامه هایی که معدنی دنبال می کند زیر نظر کواچ است. وی در اولین بازی تدارکاتی ما که با استرالیا خواهد بود در ایران حضور خواهد داشت.

داورزنی در پایان درباره مدال طلای بازی های آسیایی که روی آن حساب شده گفت: قطعا همینطور خواهد بود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار