|
|
کدخبر: ۱۶۵۰۵۹

حسینی در گفت وگو با فارس:

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی های دوستانه تا قبل از جام جهانی برای ما امری طبیعی است و ما هرگز در این بازی ها و در آفریقا به دنبال برد و باخت نیستیم.

سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص برخی صحبت ها مبنی بر امضای قراردادش با یک تیم عربی گفت: من فعلاً در اردوی تیم ملی هستم و به هیچ چیزی به جز موفقیت تیم ملی و پیکار سخت با سه تیم هم گروه در جام جهانی فکر نمی کنم. برای آینده خدا بزرگ است که چه اتفاقی می افتد.

وی در مورد شرایط اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تمرینات طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتیم و از لحاظ بدنی و شرایط تیمی خوشبختانه بهتر هستیم اما انشالله تا آخر اردوها بتوانیم برای جام جهانی در ۱۰۰درصد آماده شویم. کار بسیار سختی را در پیش داریم و به نظرم در این اردو بچه هاخیلی خوب سختی کشیدند تا با شرایط جام جهانی آشنا و نزدیک تر شوند. بالاخره هر تیمی که پا به جام جهانی می گذارد برای باخت وارد زمین نمی شود و ما هم با تمام توان مان سعی می کنیم نتایج خوبی را در حد نام ایران بگیریم.

حسینی درباره دو بازی تدارکاتی پرسپولیسی ها گفت: بالاخره بچه ها باید بیشتر با هم هماهنگ شوند. ما دو بازی بسیار خوب مقابل تیم های باشگاهی آفریقای جنوبی انجام دادیم و با توجه به بازی با نیجریه که در اولین گام جام جهانی است تن مان به تن آفریقایی ها خورد که این می تواند بسیار خوب باشد.

مدافع پرسپولیس تاکید کرد: ما با توجه به عقب ماندگی هایی که داشتیم در آفریقای جنوبی و بازی های دوستانه به دنبال برد و باخت نیستیم چون این مسئله زیاد مهم نیست. ما به دنبال این هستیم تا بچه ها بیشتر کنار یکدیگر باشند و کی روش به اهداف تاکتیکی اش برسد.

وی افزود: به نظرم این دو بازی در هماهنگی بچه ها تأثیرات مثبتی داشته و قطعاً هر روز که رو به جلو می رویم و بچه ها بیشتر کنار هم هستند. شرایط مان بهتر می شود تا بتوانیم در جام جهانی به خواسته خود برسیم.

حسینی گفت: خودتان می دانید بالاخره کی روش در هر بازی به دنبال تدابیر تاکتیکی خودش برای جام جهانی است و دوست دارد تا بازیکنان در این اردو فشار زیاد را تحمل کنند تا برای سه بازی سخت آماده شوند. امیدوارم که همه با هم کمک کنیم مدت زمان کوتاهی که تا شروع مسابقات جام جهانی مانده تیم ملی با آرامش و تمرکز لازم به هدفش برسد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار