|
|
کدخبر: ۱۶۵۳۰۲

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه فوتبال اروپا پیش بینی خود از قهرمان جام جهانی سال جاری در برزیل را اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، میشل پلاتینی، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا روز گذشته(جمعه) در یک کنفرانس خبری گفت که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ قطعاً یک از دو غول فوتبال منطقه آمریکای جنوبی خواهد بود.

پلاتینی در مراسم معرفی برنامه بازی های یورو ۲۰۱۶ فرانسه در پاریس به خبرنگاران گفت: به نظر من قهرمان این دوره جام جهانی یا تیم ملی برزیل است یا آرژانتین. برزیل بازیکنان بزرگی در سراسر جهان دارد، ضمن اینکه میزبان بازی هاست. آرژانتین هم تیم قدرتمندی دارد، مثل تمام تیم های آمریکای جنوبی.

رئیس یوفا در ادامه تاکید کرد که تیم های اروپایی را هم نباید در جام جهانی دست کم گرفت، به خصوص تیم هایی مانند آلمان، انگلیس و فرانسه. البته او فراموش کرد از اسپانیا، عنوان مدافع قهرمانی رقابت ها در جایگاه قدرت های فوتبال اروپا یاد کند.

پلاتینی افزود: کسب قهرمانی در این جام جهانی برای تیم های اروپایی بسیار سخت خواهد بود اما مطمئناً شکست دادن تیم های ملی فرانسه، آلمان و انگلیس کار آسانی نخواهد بود. فشاری که فرانسه در یورو ۲۰۱۶ حس خواهد کرد بستگی به آن دارد که این تیم در جام جهانی برزیل به چه چیزی دست پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر فرانسه بتواند در جام جهانی ۲۰۱۴ عملکرد و نتایج قابل قبولی کسب کند، سطح توقعات و فشاری که در یورو ۲۰۱۶ تجربه خواهد کرد به مراتب بالاتر می رود و این کاملاً منطقی است. بالعکس، اگر عملکرد این تیم بد باشد، آن وقت سخت می توان باور کرد که این تیم دو سال بعد می تواند قهرمان جام ملت های اروپا شود و از فشاری که روی این تیم وجود دارد کاسته خواهد شد.

تیم ملی فرانسه در گروه E جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم های سوئیس، اکوادور و هندوراس همگروه است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار