|
|
کدخبر: ۱۶۵۶۲۴

کبه، مهاجم خارجی تیم استقلال مدتهاست که نتوانسته است برای خانواده اش پول بفرستد و به همین دلیل با حالت نامناسب و همراه با گریه خواستار رسیدگی شده است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این بازیکن پس از بازی استقلال با الریان بهترین بازیکن شناخته شد و دیرتر از وقتی که برای استقلال مثمرتر باشد توانست استقلال را به خوبی همراهی کند اما وی پس از بازی به حالت ناراحتی و عصبانیت واکنش نشان داد و به قلعه نویی اعتراض کرد.

از طرفی سرمربی استقلال به وی اعلام کرد که خواستار دریافت پول وی شده است و این بازیکن نباید برخود بدی در این خصوص داشته باشد.

گفتنی است، کبه با گریه فراوان خواستار رسیدگی مسئولان شده است و به امیر قلعه نویی اعلام کرده که تا به حال به احترام وی از مسئولان شکایت نکرده است.

شایان ذکر است، وی پس از به دنیا آمدن فرزندش و همچنین فوت یکی از نزدیکان خود نتوانست به کشورش سفر کند و اعلام کرده است در حال حاضر و پس از اتمام فصل تنها با دست پر و پول به کشورش باز می گردد زیرا در غیر این صورت از استقلال به فیفا شکایت می کند تا از طریق قانونی به پولش برسد، اما استقلالی ها از طرف قلعه نویی با اخطار در مورد پرداخت پول وی روبه رو شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار