|
|
کدخبر: ۱۶۵۸۰۰

فکر می کردم به خاطر جام جهانی فوتبال بانوان را تعطیل کرده اند!

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان معتقد است نرفتن به مسابقات غرب آسیا از کسب نتایج ضعیف بهتر است.

فاطمه ارژنگی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره حضورش از فوتبال در لیگ برتر فوتسال، گفت: هر سال بعد از فوتبال، فوتسال بازی می کردم، اما بعد از مدتی قانونی گذاشتند که فوتسالی ها نمی توانند به فوتبال بروند و برعکس. البته بعدها این قانون برداشته شد و به تیم های فوتسال اجازه دادند دو بازیکن فوتبال بگیرند.

وی ادامه داد: دوست داشتم در تیم مشهد بازی کنم، اما مشکلاتی پیش آمد که این تیم از لیگ برتر انصراف داد و بعد از صحبت هایی که با تیم تبریز داشتم به نتیجه رسیدم و قرار شد از نیم فصل دوم برای این تیم فوتسال بازی کنم.

ارژنگی در پاسخ به این سوال که وی در فوتبال در تیم بم بازی کرده که عنوان قهرمانی را داشته، چطور در فوتسال به یک تیم قعر جدولی رفته، اظهار داشت: کمک به تیم های قعر جدول چندین برابر لذت بخش است. خوشحال می شوم به تیمی کمک کنم که بتوانم آن را از سقوط نجات بدهم. البته مربی تبریز نیم فصل دوم تغییر کرد و این تیم چند بازیکن جدید گرفت و نیم فصل دوم را خوب شروع کرد. قرارداد خوبی هم داریم و مشکلی وجود ندارد.

ملی پوش فوتبال بانوان در پاسخ به این سوال که بازی در فوتبال و فوتسال برای یک بازیکن مشکل نیست، خاطرنشان کرد: مسابقات باشگاهی با تیم ملی فرق می کند. برای تیم ملی فقط فوتبال را انتخاب کردم، اما حضور در باشگاه برای ما درآمد دارد. حضور در هر دو رشته سخت است، اما لذت دارد. فکر می کنم حضور بازیکنان فوتبال در فوتسال سطح تیم ها را بالا می برد، خیلی ها مخالف این حرکت هستند، اما سطح مسابقات بالا می رود.

ارژنگی درباره تعطیلی اردوهای تیم ملی، تصریح کرد: البته من از تعطیلی اردوها تعجب نکردم، چرا که همیشه اردوها فقط چند ماه قبل از مسابقات تشکیل می شد، بنابراین با خودم فکر کردم شاید به خاطر جام جهانی نمی خواهند برای بانوان هزینه کنند. البته با این شرایط خوب شد که به مسابقات غرب آسیا نرفتیم. نرفتن به مسابقات بهتر از کسب نتیجه بد است، چرا که زیر سوال می رفتیم و دیگر روی فوتبال ما حساب نمی کردند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار