|
|
کدخبر: ۱۶۵۸۷۰

مالک باشگاه علاقمند است که بانیولی سال آینده هم در متین بماند

مدیرعامل تیم والیبال متین ورامین گفت: نام احمد مساجدی برای حضور در جام باشگاه های جهان از قلم نیفتاده است، بلکه نام وی را حذف کردیم.

علیرضا فداکار در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد علت عدم حضور نام احمد مساجدی، مربی تیم والیبال متین ورامین در ترکیب اعزامی این تیم به مسابقات جام باشگاه های جهان که قرار است به میزبانی برزیل برگزار شود، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات نمی توانیم از حضور مساجدی استفاده کنیم؛ قرارداد وی تا پایان رقابت های جام باشگاه های آسیا بود و حالا هم قراردادش به اتمام رسیده است. نام وی از قلم نیفتاده، بلکه حذف شده است.

وی با بیان اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد افرادی که سال گذشته با ما بودند، سال آینده هم باشند، ادامه داد: بعد از مسابقات جام باشگاه های جهان پرونده کاری متین در سال گذشته بسته می شود؛ برای سال آینده هم باید با تک تک اعضای و بازیکنان مجدداً مذاکره کنیم و به توافق برسیم. مساجدی هم همین شرایط را دارد و برای عقد قرارداد جدید باید بازهم با باشگاه مذاکره کند.

مدیرعامل تیم والیبال متین ورامین خاطرنشان کرد: برای سال آینده باید سیاست گذاری باشگاه را هم بررسی کنیم و با توجه به آن برنامه ریزی کنیم. درخصوص بانیولی، سرمربی تیم والیبال متین ورامین هم باید بگویم که مالک باشگاه علاقمند است تا سال آینده هم از حضور بانیولی استفاده شود، اما سایر دستیارانش باید بررسی شوند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار