|
|
کدخبر: ۱۶۶۰۲۲

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: ایران می تواند در مسابقات جام جهانی جوانان از گروه خود صعود کند اما نباید حریفی را دست کم بگیرد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص درباره قرعه کشی رقابتهای جام جهانی جوانان به میزبانی میانمار و برگزاری دوره آموزش مربیگری فوتبال پایه اظهار داشت: قرعه ای که تیم ملی جوانان در آن قرار دارد، قرعه ای مناسب است. معتقدم با توانایی و تجربه ای که بازیکنان ایران با حضور در اردوهای تدارکاتی و همچنین بازیهای خارجی مختلف رسمی و دوستانه دارند، می توانند از مرحله گروهی خود صعود کنند.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم برتر جهان در رده سنی جوانان برگزار می شود و اکثر تیم ها مدعی هستند و در گروهی که ایران قرار دارد، بازیهای متعادلی را پیش بینی می کنم. ضمن اینکه معتقد هستم نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. فوتبال ایران قابل قیاس با میانمار و یمن نیست چرا که این کشورها تقریبا در یک سطح نه چندان بالا قرار دارند اما تایلند از تیم های پایه خوبی بهره می برد و باز هم اعلام میک نم که ملی پوشان ایران با تجربه خوبی که از مسابقات داخلی و خارجی کسب کرده اند، حریف دست و پا بسته ای در برابر تیم های گروه خود نیستند.

محصص در ادامه درباره اینکه میانمار از امتیاز خانگی و شرایط آب و هوایی کشور خود به بهترین نحو ممکن استفاده می کند، گفت: امتیاز خانگی را نباید با تجربه بازیکنان قیاس کرد. اگر درایت و بازی درستی از تیم ایران به نمایش گذاشته شود، بی شک ملی پوشان از گروه خود صعود خواهند کرد. اکنون حریفان سرسخت ایران استرالیا، ژاپن و کره جنوبی هستند.

وی که یک دوره آموزشی تربیت مدرس را از امروز در آکادمی ملی فوتبال تدریس می کند، تصریح کرد: از امروز یک دوره آموزشی تربیت مدرس را تدریس خواهم کرد. معتقدم با برگزاری دوره های آموزشی در ایران و بالا بردن علم و فن به روز مربیان، فوتبال ایران، بیشتر از گذشته در مسیر رشد و توسعه قرار می گیرد. این دوره با حضور ۳۰ شرکت کننده تا یازدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار