|
|
کدخبر: ۱۶۶۰۹۳

مهدی زاده در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: ملی پوش کاراته کشورمان گفت: هدفم این است که بتوانم در رقابت های جهانی آلمان به دومین مدال طلای جهان دست پیدا کنم و اولین نفری باشم که توانسته کاراته ایران را در دنیا به ۲ مدال طلا برساند.

امیر مهدی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته اظهار داشت: مسابقات خوبی بود ولی من در اوج آمادگی در این میدان حاضر نشدم و تنها هدفم گرفتن جواز حضور در اردوی تیم ملی بود. در مبارزه با درفشی پور هم ضربه ای به سرم خورد و نتوانستم به خوبی تصمیم بگیرم و به نوعی مبارزه را اداره کنم. از این اتفاقات همیشه در ورزش می افتد و مسئله خاصی نیست.

وی ادامه داد: تنها هدفم این است که بتوانم در رقابت های جهانی آلمان به دومین مدال طلای جهان دست پیدا کنم و اولین نفری باشم که توانسته کاراته ایران را در دنیا به ۲ مدال طلا برساند. البته بازی های آسیایی هم برایم مهم است و به دنبال کسب مدال طلای این میدان حساس نیز هستم.

قهرمان کاراته جهان عنوان کرد: این توانایی را در خودم می بینم که در اینچئون روی سکوی قهرمانی بوم و تمام تلاشم را می کنم تا به توقعاتی که از یک قهرمان جهان می رود پاسخ مناسبی بدهم.

مهدی زاده ادامه داد: روز جمعه تمرینات تیم ملی تعطیل شد و مسئولین فدراسیون گفتند که تاریخ شروع مجدد اردوها را اعلام می کنند اما با این حال من تمریناتم را با برنامه ای که از مربیان گرفتم در قم دنبال می کنم تا به امید خدا به آمادگی مطلوبی جهت شرکت در مسابقات آتی دست پیدا کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار