|
|
کدخبر: ۱۶۶۱۰۸

در گفت وگو با تسنیم

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی بوکس جوانان گفت: از برخی دوستان بیش تر از این انتظار نمی رود و حرف های شان در مورد تیم جوانان بیشتر جنبه خنده و شادی آفرینی دارد.

علیرضا استکی بعد از بازگشت تیم بوکس جوانان از مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی بلغارستان برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: صحبت های برخی دوستان که افتخارشان این است که با جمع کردن بازیکنان ملی در لیگ قهرمان می شدند تنها جنبه شادی آفرینی و خنده دارد زیرا توقعی از آنها نمی رود.

وی افزود: البته از برخی دیگر از دوستان نیز مانند نوریان که از قهرمانان کشور هستند بیشتر از این توقع می رود.

او ادامه داد: دوستانی مثل نوریان که از قهرمانان ما هستند باید بیشتر در مورد مسائل فنی صحبت کنند و اگر به انتقاد است نیز در این راستا حرف بزنند. به هرحال من برای او احترام قائل هستم و امیدوارم موفق باشد.

مربی تیم جوانان بوکس عنوان کرد: از هر ۶ نفر اعزامی به بلغارستان راضی هستم چون بچه ها واقعا زحمت شان را کشیدند و تلاش شان را کردند و حتی در چند وزن با تب بالا و بیماری به روی رینگ رفتند و مبارزات خوبی داشتند. بیش از ۵۰۰ ورزشکار از بیش از ۱۰۰ کشور به بلغارستان آمده بودند و در این میان تنها ۴۰ نفر می توانستند مدال بگیرند.

استکی خاطرنشان کرد: برخی تیم ها مانند استرالیا با ۲۰ بوکسور در ۲ بخش زنان و مردان آمده بودند و تنها به یک مدال نقره رسیدند. به هر صورت سعی کردیم از این دانشگاه که واقعا در آن تیم ا و مبارزات با کیفیت را دیدیدم بهترین استفاده را ببریم و لااقل از لحاظ فنی تقویت شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار