|
|
کدخبر: ۱۶۶۱۴۲

بایرامی در گفت وگو با فارس:

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بی انگیزگی بازیکنان ما در بازی های آخر به ضرر من و آقای تارتار تمام شد.

مهرداد بایرامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درخصوص وضعیتش برای حضور در تیم گسترش فولاد تبریز در لیگ سال آینده گفت: این روزها مشغول استراحت هستم و منتظرم تا از باشگاه گسترش فولاد با من تماس بگیرند تا برای ادامه همکاری صحبت کنیم چراکه احتمال زیادی وجود دارد که من در این تیم باقی بمانم اما باید در این باره صحبت کرد و اگر شرایط مهیا باشد خودم هم دوست دارم در گسترش فولاد بمانم.

وی ادامه داد: کمتر باشگاهی مثل گسترش فولاد امکانات مناسبی دارد و اینجا همه چیز از نظر مدیریت، امکانات و مسائل فنی در حد ایده آلی قرار دارد و من هم دوست دارم اگر شرایط مهیا بود در این تیم به بازی ادامه دهم.

بایرامی افزود: از زمانی که تارتار به گسترش فولاد آمد من بهترین عملکرد را داشتم چراکه او مربی بی حاشیه ای است که به کار بازیکنان جوان اعتقاد دارد فکر می کنم امسال هم هدف باشگاه ما این است که جزو شش تیم اول لیگ باشد و امیدوارم که با تارتار بتوانیم به این خواسته برسیم چراکه امکانات آن فراهم است.

بازیکن گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این سوال که هدف او در لیگ چهاردهم چیست گفت: در لیگ سیزدهم که من اولین سال حضورم را در سطح اول فوتبال سپری کردم هدف من دیده شدن بود اما در سال دوم می خواهم مدعی باشم و ضمن آقای گل شدن به تیم ملی هم برسم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: در لیگ سیزدهم هم در کورس قهرمانی بودم اما از بدشانسی من بود که بازی های آخرمان بازی هایی بود که برای ما سخت بود و شاید اگر ما هم در کورس ابتدا یا انتهای جدول بودیم بازیکنانمان با انگیزه تر بازی می کردند که این موضوع به ضرر من و آقای تارتار شد چون شاید در آن شرایط بیشتر می دویدیم و شانس من هم برای آقای گل شدن بالاتر بود.

وی در پایان درباره مصاحبه منتشر شده ای که از قول او گفته شده بود دوست دارد زیر نظر علی دایی کار کند تصریح کرد: من اصلا این حرف را نزدم البته همه دوست دارند زیر نظر دایی کار کنند اما خودم دوست دارم در گسترش فولاد به کارم ادامه دهم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار