|
|
کدخبر: ۱۶۶۳۱۴

از سوی وزیر ورزش و جوانان اعضای هیات مدیره پرسپولیس منصوب شدند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانشانس رحیمی و نوجوان برای مدیر عاملی پرسپولیس نسبت به دیگر گزینه ها بیشتر است.

شایان ذکر است وزارت ورزش و جوانان هنوز نسبت به ترکیب هیات مدیره به توافق نرسیدند بر این اساس قصد دارند که در ابتدا مدیرعامل تیم را انتخاب کنند.



شنیده ها حاکی از آن است که نام هایی همچون " علی پروین " سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس، " حمید استیلی " سرمربی سابق پرسپولیس، " علی رضا رحیمی " مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، " دوستی " سرمایه گذار و از دوستان استیلی، " علی اکبر طاهری " مشاور اقتصادی وزیر ورزش و رییس جدید صندوق پیشکسوتان و " اکبر نوجوان "، " محمد زادمهر " و " افشین پیروانی " در لیست جدید هیئت مدیره پرسپولیس قرار دارند.

گفتنی است، از بین این نام های مطرح شده، وزارت ورزش علی رضا رحیمی و محمد زادمهر را به عنوان گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس در نظر دارد.

شایان ذکر است، نام های آقایان " ساکت "، " نبی "، " جعفر کاشانی " و " هدایتی " از لیست گزینه های هیئت مدیره پرسپولیس خارج شدند.



**زادمهر: تا شنبه به مدیرعاملی سرخپوشان فکر نمی کنم

محمد زادمهر یکی از گزینه های اصلی برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در حال حاضر در کشور آمریکا به سر می برد و مشغول گذراندن تعطیلات در کنار فرزندان خود است.

زادمهر در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: شنبه به تهران بازمی گردم درحال حاضر تمرکزی روی سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ندارم و می خواهم آخرین روزهای تعطیلات را بدون حاشیه با فرزندانم سپری کنم؛ با این حال به محض بازگشت به تهران جلسه ای را با مسئولان هیئت مدیره پرسپولیس برگزار خواهم کرد.

گفتنی است، با توجه به سفر زادمهر به آمریکا، علی رضا رحیمی شانس بیشتری برای مدیرعاملی دارد.




**تعلل شبه برانگیز وزارت ورزش در معرفی سرمایه گذار باشگاه پرسپولیس / پروین هنوز حضور در هیئت مدیره را قبول نکرده است

علی پروین هنوز در حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را قبول نکرده است و نمایندگان سرمایه گذار پرسپولیس که معتقد است توافق نهایی شده است هم اکنون در حال مذاکره با وی هستند.

علی پروین که طی روزهای گذشته هرگاه در باشگاه دیده می شد تا حدی عصبی و گاهی برافروخته بود، امروز در حالی در باشگاه حضور پیدا کرده که چهره ای بشاش و آرام داشت که در نوع خود جالب توجه بود.

پروین امروز همچنین بدون آنکه تعحت تأثیر مسائل پیش آمده باشد به طور جدی پیگیر مسائل باقیمانده باشگاه به ویژه تدارک برای پرداخت حقوق کارکنان باشگاه بود و تأکید داشت که اگر از سوی وزارت ورزش قطعی اعلام شد که باید مدیریت را تحویل دهد، کارکنان معوقه ای نداشته باشند.

همه این اتفاقات در شرایطی روی می دهد که نمایندگان سرمایه گذار باشگاه در حال مذاکره با پروین هستند تا وی را برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس مجاب کنند.

شاید هم پروین خبر از مسائلی دارد که نمی خواهد آنها را بروز دهد.

در این میان تعلل وزارت ورزش و جوانان در معرفی سرمایه گذاری که خبرهای توافق با وی منتشر شد، جای بحثو شبهه دارد.

گفته می شود امیررضا خادم مذاکراتی هم با افرادی دیگر داشته است که کسی از آن خبردار نشد.

**پوستی نمی حواهد در هیئت مدیره باشد

محمد پوستی که تمامی اخبار و شنیده ها حکایت از توافق او با وزارت ورزش و جوانان برای اداره پرسپولیس دارد، قصد ندارد خودش در هیئت مدیره حضور پیدا کند.

در شرایطی که تمام گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که محمد پوستی در توافق با وزارت ورزش و جوانان، اداره باشگاه پرسپولیس را در اختیار می گیرد، به مسؤلان این وزارتخانه گفته است قصد ندارد خودش در هیئت مدیره پرسپولیس جضور پیدا کند.

منابع غیر رسمی اما معتبر عنوان می کنند با وجود آنکه در اخبار انتشار یافته از پوستی به عنوان عضو هیئت مدیره اسم برده می شود اما وی هنوز حضور در هیئت مدیره را قبول نکرده است و به همین دلیل از گزینه های دیگری برای حضور در پست ریاست هیئت مدیره نام برده می شود.

**اعضای هیات مدیره پرسپولیس منصوب شدند


از سوی وزیر ورزش و جوانان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شدند.

محمود گودرزی در حکمی حمید استیلی، زادمهر، حمید رضا سیاسی، مصطفی سلیمی، علی اصغر مونسان، حسین کاظم پور و مهدی خواجوند را به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب کرد.

در حکم وزیر ورزش و جوانان به اعضای هیات مدیره پرسپولیس آمده است: با توجه به ضرورت ارتقاء و توسعه نظام باشگاه داری در کشور و با عنایت به تجربه و تعهد جنابعالی بدینوسیله به عنوان عضو هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند و نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید، با همیاری سایر اعضاء شرکت، موفق باشید.

در ذیل به برخی انتظارات مد نظر نظام ورزش کشور از هیات مدیره آن شرکت به اختصار اشاره می شود:

۱ - ارتقا جایگاه باشگاه در سطح کشور و آسیا

۲ - بهره گیری از تجارب نخبگان و پیشکسوتان ورزشی در تدوین سند راهبردی باشگاه

۳ - کشف تربیت و شکوفایی استعدادهای ورزشی، معنوی و تعمیق ارزش های اسلامی حاکم بر فضای محیط باشگاه

۴ - به کارگیری کادر متعهد، مجرب و دلسوز در باشگاه با هدف علمی کردن صنعت ورزش

۵ - تحقق انتظارات هواداران و علاقمندان با انگیزه باشگاه

۶ - رفع مشکلات حقوقی و قانونی باشگاه به منظور فراهم شدن شرایط واگذاری شرکت بر اساس حکم قانونی

۷ - جذب منابع مالی پایدار و ایجاد یک نظام هزینه - فایده مناسب در شرکت

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار