|
|
کدخبر: ۱۶۶۴۷۱

انتخاب ها بر اساس عملکرد و آمار بازیکن ها در تمرین بود

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: انتخاب بازیکنان تیم ملی والیبال بر اساس عملکرد بازیکنان، با بررسی و آنالیز تمرینات آنها بوده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال که در غیاب اسلوبودان کواچ هدایت تمرینات مردان والیبال ایران را بر عهده دارد و با ملحق شدن کواچ به تیم ملی به عنوان دستیار اول وی تیم ملی را همراهی خواهد کرد، پس از انتخاب و اعلام اسامی ۲۲ بازیکن تیم ملی گفت: این انتخاب ها سلیقه ای نبود؛ ما آمار و آنالیز بازیکنان را در طول تمرینات بررسی کردیم و با در نظر گرفتن عملکرد آنها در تمرینات و مسابقات لیگ با توجه به مصالح تیم ملی سعی کردیم شایسته ترین افراد را انتخاب کنیم.

وی افزود: اسامی با کواچ هماهنگ شده و بازیکنان بر اساس برنامه وی تمرین می کنند و چورا تمام اطلاعات مربوط به تمرینات و تیم را به کواچ می دهد و از این لحاظ می توانم بگویم که با وی هماهنگ هستیم.

معدنی با تاکید مجدد بر انتخاب شایسته ها با توجه به مصالح تیم ملی گفت: در خصوص فرهاد ظریف نیز باید بگویم که ما در پست لیبرو چند بازیکن خوب داریم و عملکرد قابل قبولی در تمرینات دارند، اما ما نام فرهاد ظریف لیبروی خوب کشورمان را در لیست ۲۲ نفره تیم قرار دادیم تا در صورت نیاز بلافاصله وی را به تیم ملی دعوت کنیم.

معدنی در پایان اشاره کرد: در حال حاضر تمامی بازیکنان تیم های الف و ب در حال تمرین هستند و تا مسابقات قهرمانی جهان نیز این روال ادامه دارد. هنوز هم درب تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است و برای مسابقات قهرمانی جهان در صورت نیاز حتماً چند بازیکن با توجه به عملکردشان به تیم ملی دعوت می شوند و چند بازیکن نیز کنار گذاشته خواهند شد.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار