|
|
کدخبر: ۱۶۶۷۱۸

در واکنش به اتفاقات رخ داده پیش از پلی اف لیگ برتر

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: اطلاع دقیقی از تماس های مشکوک با بازیکنان فجر سپاسی شیراز ندارم و نمی دانم چه کسی در این زمینه شکایت کرده و چه پرونده ای گزارش شده است.

علی اکبر محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره اینکه جعفر جعفری مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی مدعی شده تماس های مشکوکی با بازیکنان این تیم در آستانه بازی برگشت پلی آف دسته اول گرفته شده، اظهار داشت: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم و نمی دانم چه کسی شکایت کرده و چه پرونده ای گزارش شده است.

وی با بیان اینکه «در شهرستان حضور دارم و از این اتفاق بی خبرم»، افزود: اگر کسی شکایتی انجام داده باشد، قطعا در کمیته اخلاق پرونده روال عادی خود را طی خواهد کرد.

رئیس کمیته اخلاق در خصوص اظهارات علیپور دبیر رسیدگی به تخلفات فوتبال که اعلام کرده تماس های مشکوک با بازیکن فجر سپاسی محرز شده است، گفت: اگر ایشان چیزی می داند، بهتر است از خود عیلپور سوال کنید. هنوز موفق نشدم با علیپور صحبت کنم تا در جریان این پرونده قرار بگیرم.

محمدزاده ادامه داد: اگر بحثی مطرح شده باید در کمیته اخلاق بررسی شود و اگر در تحقیقات این کمیته تخلف محرز شد، قطعا برخورد می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار